Gå til innhold

Menneskene som gjør inntrykk på oss.

Anbefalte innlegg

De som aldri får vite det. Jeg har tenkt en del på det, og kom til å tenke på det igjen nå. At det går mennesker rundt som kanskje har gjort et stort inntrykk, de du ikke glemmer fordi det de sa eller gjorde var viktig , og så aner de ingenting om det. Det kan gjelde deg og meg også, og tanken er jo fin. Noen får jo vite det, mens andre bare lever helt intetanende om det. 

Jeg kan nevne noen, men vil ta fram en dag hvor alt føltes veldig tomt. Litt sånn uhyggelig tomhet hvor ingenting ga særlig mening. Så gikk jeg tur og satte meg på en benk i en litt bortgjemt park, og etter litt kom det en mann med en svær hund. Kort sagt så begynte han å prate, og han fortalte om noe han hadde opplevd. Alt han sa var så treffende på meg, og jeg lurte på hvordan han klarte å fortelle sånt til en fremmed. Tror vi snakket bortimot en time, og da han gikk så sa han at han ikke brukte å snakke så mye med helt fremmede, og lo litt. Det var akkurat som om han trykket på en knapp som plutselig gjorde tilværelsen så mye bedre! Helt merkelig, men alt ble lettere etter det møtet. Jeg traff han aldri igjen, og det er mange år siden. Han går rundt helt uvitende  om at han endret så mye. Jeg glemmer jo aldri ham.

Del gjerne hvis dere også har noen i tankene. 

Endret av Kashmir

Fortsetter under...

Hørtes ut som et fint møte. :)

Jeg fikk et spesielt tett forhold til en sykepleier som jobbet på avdelingen jeg bruker være innlagt på. Hun tok seg veldig tid til meg og vi fikk en tett relasjon. På bursdagen min kom hun med to iskaffer selv om det egentlig ikke er lov å gi gave. Men jeg hadde gjort inntrykk på henne også. Det sa hun til meg. Nå jobber hun ikke der mer, men vi stopper og prater når vi møtes. Hun er virkelig en flott person på alle måter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...