Gå til innhold

I Norge er det 40 000 flere menn enn kvinner i alderen 20 - 40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva skal vi som havnet i den nedeste 40.000 gruppen gjøre? Noen råd?

Anonymkode: bfeac...90b

Hente kone fra utlandet er eneste mulighet, sikkert mange fine single frøkener i ukraina, eller russland f.eks som gjerne vil starte nytt liv med ny partner i Norge. Eller thailand om du liker "eksotiske" damer da.

Men på gruppenivå bør vi endre asylreglene, både med tanke på kjønn og lokasjon. Vi henter de sterkeste krigerne fra midtøsten, mens kvinner og barn blir værende for å "krige", ikke rart en ikke kommer noen vei da. Land som ukraina bør prioriteres istedenfor, der får kvinner lov til å flykte, men mennene skal bli værende og tilgjengelige for militæret ved behov, som jo gir betydelig mer mening, enn muslimske land sin logikk.

Anonymkode: f77b4...2ef

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hente kone fra utlandet er eneste mulighet, sikkert mange fine single frøkener i ukraina, eller russland f.eks som gjerne vil starte nytt liv med ny partner i Norge. Eller thailand om du liker "eksotiske" damer da.

Anonymkode: f77b4...2ef

Er ikke det litt pinlig å måtte ty til dette?

Anonymkode: 1515c...d95

Det sier seg selv at noen må finne kone utenfor Norge eller være enslige. På bygdene flytter kvinnene ut mens menne blir igjen på gården. Jeg ville heller funnet en kone fra utlandet enn å leve alene.

Jeg kjenner én mann som har blitt sammen med østeuropeisk dame via nettet. Han er en så bra fyr at jeg nesten kunne ha giftet meg med ham selv.

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan finne en kone.

Anonymkode: bfeac...90b

Event senke kravene eller flytte til by med flere kvinner enn på bygda. Mener å ha lest det er kvinneoverskudd i Oslo.

Makter du ikke gå på sjekkeren så er Thailand neste mulighet. Men det er jo ikke akuratt ekte kjærlighet. Og du får mange forsørgerplikter og ofte går de etter to år i Norge for da får de bli uten mann.

Anonymkode: 0f5cd...438

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

E

Makter du ikke gå på sjekkeren så er Thailand neste mulighet. Men det er jo ikke akuratt ekte kjærlighet. Og du får mange forsørgerplikter og ofte går de etter to år i Norge for da får de bli uten mann.

Anonymkode: 0f5cd...438

Du sier rett ut at det er ganske håpløst.

Anonymkode: 1515c...d95

Alternativene er at enten må du lære å trives alene, forandre på noe som gjør deg mer attraktiv for kvinner eller så må du hente kone fra utlandet. Broren min giftet seg med en fillipinsk dame for mange år siden. De er sammen fremdeles.

Anonymkode: e61b4...2c8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...