AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Følger noen på snapchat som legger seg inn Over jul og nyttår og for å være ærlig så får jeg med en gang følelsen av at mye av grunnen egentlig er at de kun ønsker å på en måte "skryte" av at de er innlagte på disse dagene på sosiale medier. Typ "stakars meg jeg er innlagt på nyttår", for å bevise at de er syke nok kanskje? Eller for å få mer følgere? Det første de gjør når de har blitt innlagt er å legge ut video av det på tiktok. Dette er heller ikke personer som er alvorlig deprimerte eller psykotiske. Anonymkode: ac4f1...c45 0 Siter
Glitter Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 (endret) Det synes jeg høres merkelig ut. Det er ikke noe å trakte etter å være innlagt da. Jeg er glad hvert år jeg klarer å unngå det slik som i år. Jeg følger ikke med på tiltok da, men det er vel heller at de sliter ekstra når det er jul da? Endret 31. desember 2022 av Glitter 0 Siter
Vhanja Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Det synes jeg også høres rart ut. Det er vel ingenting som er mer kjipt enn å være innlagt over jul og nyttår? Hvis noen faktisk gjør det for å få oppmerksomhet, så høres det i seg selv ut som om de faktisk har reelle problemer. Problemer de kanskje ikke ser selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Innleggelser er noe møkk. Skal de skryte sv det tror jeg de driter seg ut. Patetisk. Anonymkode: 5af52...3f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Det som er at det nå for tiden er "inn" å stå frem med at man sliter psykisk så er noen som gjør det for å få følgere og få likes. Anonymkode: ac4f1...c45 0 Siter
Cesium Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Jeg er for første gang innlagt på nyttårsaften, og det er bare skikkelig kjipt. Har det ikke noe bra i kveld. Tror ikke folk velger det for gøy akkurat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Cesium skrev (2 minutter siden): Jeg er for første gang innlagt på nyttårsaften, og det er bare skikkelig kjipt. Har det ikke noe bra i kveld. Tror ikke folk velger det for gøy akkurat. God bedring Anonymkode: a55f5...77f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Cesium skrev (12 minutter siden): Jeg er for første gang innlagt på nyttårsaften, og det er bare skikkelig kjipt. Har det ikke noe bra i kveld. Tror ikke folk velger det for gøy akkurat. Ikke fordi det er gøy, men for å få følgere og likes eller for å kunne bli sett på som "syk nok" for følgerne. Anonymkode: ac4f1...c45 0 Siter
Everybody Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Skjønner ikke hvorfor det blir sett på som gøy å være syk og innlagt. De som lager slik skrytevideoer kan ikke være veldig syke akkurat. Da vet man ikke hvordan det er å være ordentlig syk hvis man lager skrytevideoer av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Gjør man det er man ganske syk, tenker jeg. Anonymkode: 5c76c...469 1 Siter
Everybody Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gjør man det er man ganske syk, tenker jeg. Anonymkode: 5c76c...469 Hvorfor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Følger noen på snapchat som legger seg inn Over jul og nyttår og for å være ærlig så får jeg med en gang følelsen av at mye av grunnen egentlig er at de kun ønsker å på en måte "skryte" av at de er innlagte på disse dagene på sosiale medier. Typ "stakars meg jeg er innlagt på nyttår", for å bevise at de er syke nok kanskje? Eller for å få mer følgere? Det første de gjør når de har blitt innlagt er å legge ut video av det på tiktok. Dette er heller ikke personer som er alvorlig deprimerte eller psykotiske. Anonymkode: ac4f1...c45 Kanskje det er du som tilbringer for mye tid på visse Snapchatkontoer? Anonymkode: 3eff4...d6c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 Skrevet 31. desember 2022 Everybody skrev (44 minutter siden): Hvorfor? Det er ikke friskt å legge seg for å vise seg frem for fansen. Anonymkode: 5c76c...469 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.