Gå til innhold

Er det en trend å legge seg inn på psykiatrisk i jul og nyttår for å kunne "skryte" av det på snap og tiktok etterpå?

Anbefalte innlegg

Følger noen på snapchat som legger seg inn Over jul og nyttår og for å være ærlig så får jeg med en gang følelsen av at mye av grunnen egentlig er at de kun ønsker å på en måte "skryte" av at de er innlagte på disse dagene på sosiale medier. Typ "stakars meg jeg er innlagt på nyttår", for å bevise at de er syke nok kanskje? Eller for å få mer følgere? Det første de gjør når de har blitt innlagt er å legge ut video av det på tiktok. Dette er heller ikke personer som er alvorlig deprimerte eller psykotiske. 

Anonymkode: ac4f1...c45

Fortsetter under...

Det synes jeg høres merkelig ut. Det er ikke noe å trakte etter å være innlagt da. Jeg er glad hvert år jeg klarer å unngå det slik som i år. 

Jeg følger ikke med på tiltok da, men det er vel heller at de sliter ekstra når det er jul da?

Endret av Glitter

Det synes jeg også høres rart ut. Det er vel ingenting som er mer kjipt enn å være innlagt over jul og nyttår? 

Hvis noen faktisk gjør det for å få oppmerksomhet, så høres det i seg selv ut som om de faktisk har reelle problemer. Problemer de kanskje ikke ser selv.

Det som er at det nå for tiden er "inn" å stå frem med at man sliter psykisk så er noen som gjør det for å få følgere og få likes. 

Jeg er for første gang innlagt på nyttårsaften, og det er bare skikkelig kjipt. Har det ikke noe bra i kveld. Tror ikke folk velger det for gøy akkurat. 

Annonse

Cesium skrev (2 minutter siden):

Jeg er for første gang innlagt på nyttårsaften, og det er bare skikkelig kjipt. Har det ikke noe bra i kveld. Tror ikke folk velger det for gøy akkurat. 

God bedring 

Anonymkode: a55f5...77f

Cesium skrev (12 minutter siden):

Ikke fordi det er gøy, men for å få følgere og likes eller for å kunne bli sett på som "syk nok" for følgerne. 

Skjønner ikke hvorfor det blir sett på som gøy å være syk og innlagt. De som lager slik skrytevideoer kan ikke være veldig syke akkurat. Da vet man ikke hvordan det er å være ordentlig syk hvis man lager skrytevideoer av det.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Følger noen på snapchat som legger seg inn Over jul og nyttår og for å være ærlig så får jeg med en gang følelsen av at mye av grunnen egentlig er at de kun ønsker å på en måte "skryte" av at de er innlagte på disse dagene på sosiale medier. Typ "stakars meg jeg er innlagt på nyttår", for å bevise at de er syke nok kanskje? Eller for å få mer følgere? Det første de gjør når de har blitt innlagt er å legge ut video av det på tiktok. Dette er heller ikke personer som er alvorlig deprimerte eller psykotiske. 

Kanskje det er du som tilbringer for mye tid på visse Snapchatkontoer?

Anonymkode: 3eff4...d6c

Everybody skrev (44 minutter siden):

Hvorfor?

Det er ikke friskt å legge seg for å vise seg frem for fansen.

Anonymkode: 5c76c...469

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...