Gå til innhold

En annerledes nyttårskveld 😍


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde gratulert, men så jo nå at jeg ikke hadde gjort det. Jeg hadde bare "liket" 😄 Gratulerer så mye! 🥰

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Grendel skrev (20 timer siden):

Det var veldig koselig! Bra du sa ja. Ellers hadde det blitt en annerledes og klein kveld.

Han er i alle fall skikkelig betatt av deg når han finner på noe sånt.

Jeg tror jeg skjønner hva du tenker med den siste setningen. Å gifte seg i vår situasjon innebærer en del ting som jeg er ganske sikker på at han ikke har satt seg skikkelig inn i ( enda så grundig han vanligvis er ) og som ikke er like romantisk å snakke om. Det er koselig å være gift, men det er ikke bare fordeler ved det dessverre. 

Jeg kan ikke ta det opp enda rett etter frieriet. Det blir for uromantisk,  men det må jeg før vi gifter oss, slik at han også er klar over hva han gjør. Kjedelig at sånne ting skal være så komplisert. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (21 minutter siden):

Jeg tror jeg skjønner hva du tenker med den siste setningen. Å gifte seg i vår situasjon innebærer en del ting som jeg er ganske sikker på at han ikke har satt seg skikkelig inn i ( enda så grundig han vanligvis er ) og som ikke er like romantisk å snakke om. Det er koselig å være gift, men det er ikke bare fordeler ved det dessverre. 

Jeg kan ikke ta det opp enda rett etter frieriet. Det blir for uromantisk,  men det må jeg før vi gifter oss, slik at han også er klar over hva han gjør. Kjedelig at sånne ting skal være så komplisert. 

 

Jeg tenkte ikke lenger enn det jeg skrev må jeg innrømme. Jeg tenkte bare at han er ivrig når han ønsker å gifte seg.

Jeg er litt usikker på hvilke komplikasjoner du tenker på, men jeg har ikke satt meg inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte ikke lenger enn det jeg skrev må jeg innrømme. Jeg tenkte bare at han er ivrig når han ønsker å gifte seg.

Jeg er litt usikker på hvilke komplikasjoner du tenker på, men jeg har ikke satt meg inn i det.

Ok, jeg googler mye, men skal ikke ta det her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (27 minutter siden):

Det blir for uromantisk,  men det må jeg før vi gifter oss, slik at han også er klar over hva han gjør. Kjedelig at sånne ting skal være så komplisert. 

Jeg anbefaler å bruke noen kroner på juridisk bistand, så blir det  ingen misforståelser - og det dere ønsker, blir formulert på en gyldig måte hvis dere skal gjøre det skriftlig. Sjekk om en av dere har mulighet for slik veiledning gjennom f.eks. medlemskap i fagforening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (På 31.12.2022 den 22.33):

Vi pleier å feire med venner, men nå er vi  alene på hytta og jeg går fortsatt og dasser i joggedress. 

Har hatt en fin skitur og hadde jeg visst hva som skulle komme senere på kvelden, skulle jeg i hvert fall ha pyntet meg litt :)

Jeg fikk en litt stor gave og lite ante jeg om at det var en forlovelsesring inni der og at jeg skulle bli fridd til i kveld. Måtte bare fortelle det. Ble litt bobler her nå :)

Alle gode ting er to 😍

Så utrolig hyggelig! Gratulerer ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...