Gå til innhold

Skrive på tinder at jeg vil massere føttene til damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det dumt hvis jeg skriver på Tinder at jeg vil massere føttene til jenter? Tror du jeg får noen napp?

Anonymkode: f263d...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.1.2023 den 23.04):

Er det dumt hvis jeg skriver på Tinder at jeg vil massere føttene til jenter? Tror du jeg får noen napp?

Anonymkode: f263d...e97

Hva med å heller poste noen bilder der du viser at du f.eks. er friluftsinteressert? Vis heller at du har sunne interesser for ett eller annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang på et foredrag om design hos Arne Jacobsen. Filosofien deres er at folk liker ting som skiller seg litt ut, men ikke for mye. For eksempel er det søtt når et rådyr har hvite føtter. Et rådyr mer fem bein er ikke så søtt.

Jeg tenker at å trekke frem fotmassasje på Tinder er mer som et rådyr med fem bein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kommer jeg i kontakt med jenter som vil ha føttene massert? Er fetlife.com et bedre sted enn tinder?

Anonymkode: f263d...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan kommer jeg i kontakt med jenter som vil ha føttene massert? Er fetlife.com et bedre sted enn tinder?

Anonymkode: f263d...e97

Jeg tror de fleste liker fotmassasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sveipet den veien som er nei (høyre?) 😅 Jeg hater føtter. Ingen får røre mine og jeg rører ikke andres. Bortsett fra mine barns. Men når de blir type mer enn str 42 og hårete og krokete så slutter jeg å pjuske på de og. 😅 Neida. Jeg har jobbet som sykepleier, og fotstell var den kjipeste delen av stellet. Rett og slett ekkelt. Men klart, det skjuler man jo.

Du kan heller skrive at du liker å gi pjusk på ryggen. Det er jo det beste i verden. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (22 minutter siden):

 😅  Men når de blir type mer enn str 42 og hårete og krokete så slutter jeg å pjuske på de og. 😅 Neida. Jeg har jobbet som sykepleier, og fotstell var den kjipeste delen av stellet. Rett og slett ekkelt. Men klart, det skjuler man jo.

Haha, du kan få sagt det!

Dattera og to av niesene mine er som deg. Jeg har vel et heller nøytralt forhold til føtter 😁

Anonymkode: fadfa...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (10 minutter siden):

Hehe... uff, nå må jeg visst legge meg 😁  De to innleggene over er skrevet av meg 😊

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

🤣

Mannen sovnet på sofaen, så jeg drakk opp resten av vinflaska 😁 Hm.... fylleskriving ble det visst i kveld!

Ser på Hver gang vi møtes (med Bjørn Eidsvåg), leser bok, drikker vin og nyter fredagskvelden ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Haha, du kan få sagt det!

Dattera og to av niesene mine er som deg. Jeg har vel et heller nøytralt forhold til føtter 😁

Anonymkode: fadfa...c58

Føtter og slim. Altså som i lungeslim var mine største problemer. Feks å utføre sug på trakeostomi,  eller smøre inn soppinfiserte føtter med gule tjukke tånegler. Jeg tar heller skifting av illeluktende sår, bytting av bleier med avføring på en pasient med langtkommen leverkreft (blir en veldig distinkt odør) enn det. Men man blir jo vant til det meste da. Som mamma kan jeg finne på å kysse mitt barns fot. Forstå det den som kan. Men ingenting med barna eller fra barna er jo ekkelt. Jeg har blitt spydd på av voksne feks noe som ikke er så delikat. Men fra mine barn er det ikke verre enn vann. 😛

Merkelig at noen kan ha fot-fetisj, mens andre får helt fnatt. Folk er jammen ulike. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I all verden, jeg  krysset visst av på anonym 😁🙃😳

Anonymkode: fadfa...c58

Haha 😅 Jeg er også trøtt. Overtrøtt og med null søvnighet i kroppen. Det vises muligens. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Mannen sovnet på sofaen, så jeg drakk opp resten av vinflaska 😁 Hm.... fylleskriving ble det visst i kveld!

Ser på Hver gang vi møtes (med Bjørn Eidsvåg), leser bok, drikker vin og nyter fredagskvelden ❤

Men er Maria Mena med i år også? Hun var jo med for to år siden. Men hun er fin da.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (12 minutter siden):

Men er Maria Mena med i år også? Hun var jo med for to år siden. Men hun er fin da.

Hun var overraskelse sammen med Isah for å synge sammen med ham.  Er egentlig ikke med i år.

Dette programmet var bare SÅ fint! Jeg kjenner veldig godt til Bjørn Eidsvågs sanger, og jeg er bare så rørt av versjonene til de ander, og hans reaksjoner på dem 🎶🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (15 minutter siden):

Føtter og slim. Altså som i lungeslim var mine største problemer. Feks å utføre sug på trakeostomi,  eller smøre inn soppinfiserte føtter med gule tjukke tånegler. Jeg tar heller skifting av illeluktende sår, bytting av bleier med avføring på en pasient med langtkommen leverkreft (blir en veldig distinkt odør) enn det. Men man blir jo vant til det meste da. Som mamma kan jeg finne på å kysse mitt barns fot. Forstå det den som kan. Men ingenting med barna eller fra barna er jo ekkelt. Jeg har blitt spydd på av voksne feks noe som ikke er så delikat. Men fra mine barn er det ikke verre enn vann. 😛

Merkelig at noen kan ha fot-fetisj, mens andre får helt fnatt. Folk er jammen ulike. 

Haha 😅 Jeg er også trøtt. Overtrøtt og med null søvnighet i kroppen. Det vises muligens. 😉

Haha 😁😁😁 Jeg har jo ikke jobbet innom helse, og har mine erfaringer kun fra egen og egne barns kropp . Mine barns føtter var i alle fall delikate lenge,  hun på 18 kan jeg fot-kose fremdeles 😁

Jeg har aldri hatt stell på et voksent menneske, det nærmeste er kun lakkering av min mors tånegler, og det var bare el glede å gjøre det for henne i sommer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (21 minutter siden):

Mannen sovnet på sofaen, så jeg drakk opp resten av vinflaska 😁 Hm.... fylleskriving ble det visst i kveld!

Ser på Hver gang vi møtes (med Bjørn Eidsvåg), leser bok, drikker vin og nyter fredagskvelden ❤

Ser også på hver gang vi møtes.  Synes denne episoden var fin, men nå liker jeg Bjørn Eidsvåg veldig godt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (4 minutter siden):

Ser også på hver gang vi møtes.  Synes denne episoden var fin, men nå liker jeg Bjørn Eidsvåg veldig godt da.

Han har veldig mange sterke sanger. Jeg liker ham veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (8 minutter siden):

Ser også på hver gang vi møtes.  Synes denne episoden var fin, men nå liker jeg Bjørn Eidsvåg veldig godt da.

Forbuden frukt traff meg veldig da jeg var 19-20 år..

Eg ser..., Føtter på fjell, Mysteriet deg, Ein fin liten blome, Evig hvile.... er jo veldig fine sterke sanger ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Forbuden frukt traff meg veldig da jeg var 19-20 år..

Eg ser..., Føtter på fjell, Mysteriet deg, Ein fin liten blome, Evig hvile.... er jo veldig fine sterke sanger ❤

Enig. En annen som traff meg som ung var Vertigo. Tror også albumet het det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...