Nicklusheletida 8 931 3 597 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar påskelilje skrev (43 minutter siden): Mannen sovnet på sofaen, så jeg drakk opp resten av vinflaska 😁 Hm.... fylleskriving ble det visst i kveld! Ser på Hver gang vi møtes (med Bjørn Eidsvåg), leser bok, drikker vin og nyter fredagskvelden ❤ Det må være lov å feire nå Jeg så nettopp på samme program og på The voice tidligere i kveld Bjørn Eidsvåg har laget veldig mange fine sanger. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie 5 671 1 618 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Ikke hvit januar her heller. Har også sett på de programmene. Blir egentlig trøtt av de. Nå hører jeg på skikkelig House/techno-klassikere og blir gira og sentimental på en gang. OG tenker at livet går altfor fort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje 9 295 4 124 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Det må være lov å feire nå Jeg så nettopp på samme program og på The voice tidligere i kveld Bjørn Eidsvåg har laget veldig mange fine sanger. Ja, det ble en fin kveld! Med fin prat m eldstemann, mannen hjemkommet fra snøstorm og trafikkaos, fint program på tv og fin prat i tlf med en som betyr mye for meg ❤ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje 9 295 4 124 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar cilie skrev (Akkurat nå): Ikke hvit januar her heller. Har også sett på de programmene. Blir egentlig trøtt av de. Nå hører jeg på skikkelig House/techno-klassikere og blir gira og sentimental på en gang. OG tenker at livet går altfor fort. Ja, på en måte går livet fort. Jeg føler at det ikke er SÅ lenge siden jeg selv var 18 og hadde tentamen. Samtidig er jeg evig takknemlig for hvert år jeg har fått, og setter stor pris på hver eneste dag og hvert eneste menneske som står meg nær. Har bestemt meg for å feire bursdagen min i år, selv om det ikke er rundt tall i det hele tatt. Gleder meg til å samle gode venninner til en fin kveld ❤ 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 202 16 490 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar De fleste kvinner har fine føtter. Neglelakk og myke og fine 😍 Anonymkode: f263d...e97 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.