Gå til innhold

Er du en forfengelig mann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
Kashmir skrev (1 time siden):

Hvorfor skinner du deg? Hvis det er på grunn av at du har fått høye viker eller har såkalt måne, så er vel du også forfengelig? 

Det er så ikke hårdusyer skal  lage ett fuglereir. Dette koster 0,31 øre i strøm kontra å gå til en frisør å betale i hundrevis for å lage en sveis det ikke er dekning for. Provoserer det deg?

Endret av Worriesome Plenty 2
Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Det er så ikke hårdusyer skal  lage ett fuglereir. Dette koster 0,31 øre i strøm kontra å gå til en frisør å betale i hundrevis for å lage en sveis det ikke er dekning for. Provoserer det deg?

Nei det provoserer meg ikke. Jeg har ikke så mange grenser at så mye provoserer meg. Jeg bare spurte siden det er ganske vanlig at menn skinner seg når de får lite hår. Hvordan folk velger å se ut bryr jeg meg ikke om.

Jeg har i alle fall aldri farget håret, men jeg går til frisør. Har klippet meg selv med hårtrimmer noen ganger med varierende resultat. Jeg ville barbert meg fremfor tupé.

Jeg er kanskje litt forfengelig. Jeg vil ikke lukte svette eller se ut som en slask. Jeg vil ikke bli tjukkere enn jeg er.

Worriesome Plenty 2
Grendel skrev (50 minutter siden):

Jeg har i alle fall aldri farget håret, men jeg går til frisør. Har klippet meg selv med hårtrimmer noen ganger med varierende resultat. Jeg ville barbert meg fremfor tupé.

Jeg er kanskje litt forfengelig. Jeg vil ikke lukte svette eller se ut som en slask. Jeg vil ikke bli tjukkere enn jeg er.

Barberer du deg i steden for å trimme får du samme resultat hver gang😇

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...