Gå til innhold

Endelig tilbake etter 1 måned som utestengt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle sammen. Her er jeg igjen! Fra nå av lover jeg dere alle sammen og oppføre meg pent i diskusjoner. En måned uten dol ble tøffere enn jeg trodde. Jeg har faktisk savnet samtlige. @Kayia, @Eva Sofie , @Savannah, @ISW! Også dere andre men dere er noe perfifere. Godt nytt år forresten. 

Anonymkode: 58ba6...d5a

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Jeg tviler på at du har savnet meg, og jeg er ikke uten videre spesielt velvillig innstilt pga sånn som du holdt på. Men for all del.. Godt nytt år. 

Vi to fikk ikke en god start. Ikke går vi sikkert bra sammen heller og det får være greit. Vi er for forskjellige. Godt nytt år uansett. 

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (33 minutter siden):

Velkommen tilbake, og lykke til både på DOL og i den virkelige verden i det nye året 🤗

Takk skal du slutte her? Vi hadde jo så gøye diskusjoner. Jeg fikk foresten ingen leiligheten til jul. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk skal du slutte her? Vi hadde jo så gøye diskusjoner. Jeg fikk foresten ingen leiligheten til jul. 

Nei jeg har ikke tenkt å slutte her, men dol er jo bare et nettsamfunn. Det virkelige livet leves jo ikke her, og det var derfor jeg ønsket deg til lykke både her og i hverdagen.

Jeg er ikke overrasket over at du verken gikk bil eller leilighet til jul, det er jo ikke vanlige julegaver. Håper julen ble fin likevel  :) 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei alle sammen. Her er jeg igjen! Fra nå av lover jeg dere alle sammen og oppføre meg pent i diskusjoner. En måned uten dol ble tøffere enn jeg trodde. Jeg har faktisk savnet samtlige.

Velkommen tilbake - jeg har savnet deg også, men fint du lover å forbedre deg. Da har kanskje utestengelsen hatt sin visjon?

Men, fikk lyst til å spørre om en liten sak: Tenker du at vi, hele gjengen, er noen "perfiffere" (hva nå enn det er) og at din oppførsel var helt OK hele veien? Derfor endrer du adferd fremover, fordi du er på forum med "en gjeng perfiffere"...

Et lite vennlig tips: Om en diskusjon blir opphetet og du blir svært uenig, så gå fra DOL og la diskusjonen ligge minst en times tid før du svarer på den ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...