Gå til innhold

Foreldre som ikke innrømmer feil de har gjort og gjør.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Akkurat det tilfellet du nevner handlet om en tenåring. Dette gjelder jo både voksne og yngre barn. Hvis de får høre at de "alltid har lagd drama" eller "alltid har vært krevende", så gjør det selvfølgelig noe med selvinnsikten og om man evner å bedømme ting korrekt. 

Jeg syns foreldre må takle å bli konfrontert når de har bebreidet barn for ulike ting. Det kan være at foreldre faktisk ikke ser barns behov, at de forskjellsbehandler eller gjør andre feil. Hvis barn har lyst til å ta det opp med foreldre, så syns jeg at de skal få lov til det. Jeg syns det er viktig også. 

Kan du ikke ta det opp med mammaen eller pappEn din ? De kan sikkert svare 

Anonymkode: ec29d...3d6

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke ta det opp med mammaen eller pappEn din ? De kan sikkert svare 

Anonymkode: ec29d...3d6

Dette handler ikke om meg. Jeg hører og leser for ofte om det, og det gjør meg oppgitt. Det er ikke et helt ukjent tema for meg personlig heller, og jeg tror mange opplever det i mindre grad ihvertfall. Mange foreldre møter jo barna på det også, så det er jo de som ikke kommer med innrømmelser og som ikke vil lytte jeg snakker om. 

Nicklusheletida skrev (8 timer siden):

Jeg skal selvsagt ikke nevne nick her, men innimellom har jeg lurt litt på om du er en tidligere doler som var her før du ble psykisk syk ? Stemmer det ?

Nei ikke her på DOL, men jeg hadde et brukernavn på KG gjennom ganske mange år og var vel litt synlig der slik som her. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...