AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 Jeg synes det er litt plagsomt når gamle tråder blir svart i nå. Ofte kan de jo være oppimot 20 år gamle. Er det en mulighet for å få stengt tråder etter en viss tid så man slepper det? Noen som er enig eller uenig? Anonymkode: 3c019...993 3 Siter
emilie321 Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er litt plagsomt når gamle tråder blir svart i nå. Ofte kan de jo være oppimot 20 år gamle. Er det en mulighet for å få stengt tråder etter en viss tid så man slepper det? Noen som er enig eller uenig? Anonymkode: 3c019...993 Skjønner ikke helt hvorfor en tar opp en 20 år gammel tråd, da må det være bedre å lage en ny tråd. Så er enig. 0 Siter
Kashmir- Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 Jeg er enig. Jeg lurer også på hensikten? 0 Siter
Admin Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 Dette har vært et tema også på de andre forumene, og hvis tråder blir dratt opp pleier vi å stenge de, men det finnes ingen mulighet for å massestenge tråder, som betyr at jeg da hadde måttet manuelt gå bakover og sperre en og en tråd over en hvis alder. Det ville vært en massiv jobb i forhold til hvor sjeldent disse trådene blir dratt opp. Admin 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det er litt plagsomt når gamle tråder blir svart i nå. Ofte kan de jo være oppimot 20 år gamle. Er det en mulighet for å få stengt tråder etter en viss tid så man slepper det? Noen som er enig eller uenig? Anonymkode: 3c019...993 Anonymkode: b4590...3df 0 Siter
Kashmir- Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 Problemet er jo blant annet at brukere kan risikere å bli konfrontert eller vurdert etter hva de skrev for 10-20 år siden. Dessuten er det null poeng i å svare på noe som var et tema den gang. Det er ikke så sikkert trådstartere for 10 år siden er her lenger engang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.