Gå til innhold

Stenge gamle tråder for svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes det er litt plagsomt når gamle tråder blir svart i nå. Ofte kan de jo være oppimot 20 år gamle. Er det en mulighet for å få stengt tråder etter en viss tid så man slepper det?

Noen som er enig eller uenig?

Anonymkode: 3c019...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er litt plagsomt når gamle tråder blir svart i nå. Ofte kan de jo være oppimot 20 år gamle. Er det en mulighet for å få stengt tråder etter en viss tid så man slepper det?

Noen som er enig eller uenig?

Anonymkode: 3c019...993

Skjønner ikke helt hvorfor en tar opp en 20 år gammel tråd, da må det være bedre å lage en ny tråd.  Så er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært et tema også på de andre forumene, og hvis tråder blir dratt opp pleier vi å stenge de, men det finnes ingen mulighet for å massestenge tråder, som betyr at jeg da hadde måttet manuelt gå bakover og sperre en og en tråd over en hvis alder. Det ville vært en massiv jobb i forhold til hvor sjeldent disse trådene blir dratt opp.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes det er litt plagsomt når gamle tråder blir svart i nå. Ofte kan de jo være oppimot 20 år gamle. Er det en mulighet for å få stengt tråder etter en viss tid så man slepper det?

Noen som er enig eller uenig?

Anonymkode: 3c019...993

first-world-problems-e31c363986.jpg

Anonymkode: b4590...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo blant annet at brukere kan risikere å bli konfrontert eller vurdert etter hva de skrev for 10-20 år siden. Dessuten er det null poeng i å svare på noe som var et tema den gang. Det er ikke så sikkert trådstartere for 10 år siden er her lenger engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...