Gå til innhold

Hele livet handler om å vente på å dø.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei har ikke tid til det.. det er ikke mye jeg tåler siden jeg er allergisk mot fett og karbohydrater men jeg spiser. Noen mennesker tåler det godt. Er du ensom? 

Anonymkode: f4ca6...e6d

Nei, jeg føler meg som oftest ikke ensom, sikkert fordi jeg har folk rundt meg hele tiden i yrket mitt.  Men kan ha dager der jeg føler litt på ensomhet. Spesiellt på de få fridagene som jeg har. Ensomhet kan gi negative tanker. Dersom jeg får det så tar jeg å går på walkingpaden, ser på tv / filmer og forsøker å fokusere på annet slik at jeg får positiv energi. 

Anonymkode: f5c47...a17

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg føler meg som oftest ikke ensom, sikkert fordi jeg har folk rundt meg hele tiden i yrket mitt.  Men kan ha dager der jeg føler litt på ensomhet. Spesiellt på de få fridagene som jeg har. Ensomhet kan gi negative tanker. Dersom jeg får det så tar jeg å går på walkingpaden, ser på tv / filmer og forsøker å fokusere på annet slik at jeg får positiv energi. 

Det var meg som skrev dette. Kom på anonym med uhell. :)

Glitter skrev (8 minutter siden):

Skjønner hvordan du tenker. Jeg tenker vel litt slik selv også. Men jeg tror jeg er deprimert. Eller jeg vet jeg er det, men har skjønt siste dagene at det er verre enn jeg har trodd. 

Det hele gjør at jeg ikke forstår meningen med livet. 

Du kjenner deg igjen i hvordan jeg tenker om livet?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er også sosial hele tiden. Har du en walkingpad med funksjoner? 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilket valg ?

Jeg er veldig god på å stresse selv. Men du må lære deg å ta alt roligere. Jobbe i et behagelig tempo om du kan, og forsøke å ta deg noen pustepause, og ta hensyn til deg selv. ❤️

Thebutterfly skrev (4 minutter siden):

Jeg er veldig god på å stresse selv. Men du må lære deg å ta alt roligere. Jobbe i et behagelig tempo om du kan, og forsøke å ta deg noen pustepause, og ta hensyn til deg selv. ❤️

Jeg kan ikke jobbe roligere for jeg blir ikke ferdig med det jeg må gjøre. Jeg har 10 eksamener jeg skal ha på 4 måneder. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg kan ikke jobbe roligere for jeg blir ikke ferdig med det jeg må gjøre. Jeg har 10 eksamener jeg skal ha på 4 måneder. 

Du kan trekke deg ifra det dersom det blir for mye. Eller prøve og gi blaffen om du feiler. Jeg ville ha tatt hensyn til helse først. 

Endret av Thebutterfly
Thebutterfly skrev (46 minutter siden):

Du kan trekke deg ifra det dersom det blir for mye. Eller prøve og gi blaffen om du feiler. Jeg ville ha tatt hensyn til helse først. 

Ja det kan hende jeg må. Jeg er nok streng med meg meg selv.. 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da må du tenke kravene.

Anonymkode: 6b88f...853

Hva om det er for kjedelig? Hvordan vet man? Hva er liksom fasiten på hvor mange ganger noe skal forsøkes? Misslykkes 3 ganger eller 100 ganger? 
Jeg er ikke ts

Endret av 90tallsbarn

Annonse

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Hva om det er for kjedelig? Hvordan vet man? Hva er liksom fasiten på hvor mange ganger noe skal forsøkes? Misslykkes 3 ganger eller 100 ganger? 
Jeg er ikke ts

Enig 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det kan hende jeg må. Jeg er nok streng med meg meg selv.. 

Det er sant. Jeg er en sånn person også. Jeg kan lett begynne å stresse veldig foreks på jobb fordi jeg vil vise at jeg gjør god jobb for pengene som jeg tjener. Jeg prøver å bli bedre på å ikke stresse. Så for all del: ro ned og ikke stress.  :)

Endret av Thebutterfly
Thebutterfly skrev (2 minutter siden):

Det er sant. Jeg er en sånn person også. Jeg kan lett begynne å stresse veldig foreks på jobb fordi jeg vil vise at jeg gjør god jobb for pengene som jeg tjener. Jeg prøver å bli bedre på å ikke stresse. Så for all del: ro ned og ikke stress.  :)

Lettere sagt enn gjort men bruker du noe å sove på når du stresser?

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lettere sagt enn gjort men bruker du noe å sove på når du stresser?

Jeg har som oftest ingen problem med å få til å sove.  

Hvis du sliter med søvnen så kan gjerne en varm dusj hjelpe/ eventuelle sovemedisin på resept. Noe som du kan undersøke med legen. Sovemedisin uten resept kan være veldig svake. Forsøkte engang, men de fungerte ikke på meg. 

Endret av Thebutterfly

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...