Gå til innhold

Jeg er så ufattelig ensom

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er heldig som har to venninner, for det er jo mange der ute som har absolutt ingen. De to venninne jeg har har jeg kjent siden barne og ungdoms skolen. De bor nå på andre siden av landet så hun som jeg er nærmest møter jeg 2-3 ganger i året mens hun andre har jeg ikke møtt på 4 år nå. Vi har sporadisk kontakt på snapchat, der vi sender upersonlige bilder som en fjelltur vi var på, en serie vi ser eller middagen vi spiser. Det hender jeg spør hvordan det går med dem (de spør aldri meg), men får bare svar tilbake at "det går greit/bra". Vi snakker aldri litt mer personlig, noe jeg savner veldig. 

Hadde jeg ikke blitt fulgt opp av psykiatrien tror jeg at jeg hadde gått på veggen. Jeg savner så mye å ha en venninne i nærheten jeg kunne snakket helt ærlig og personlig med... 

Anonymkode: 28d2c...ab0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/470596-jeg-er-s%C3%A5-ufattelig-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Har du noen hobbyer eller fritidsinteresser hvor du kan bli med på aktiviteter? Det er en god måte å bli kjent med nye mennesker på.

Ja, det har jeg. Har vert med på mye forskjellig de siste årene, men har aldri klart å opprette vennskap dessverre. Nå har jeg bare en hobby, og jeg snakker litt med hun ene jeg møter der, men vi passer ikke helt sammen føler jeg. 

Anonymkode: 28d2c...ab0

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...