Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Kayia skrev (43 minutter siden):

Sånn er jeg også. Når jeg er alene vasker og rydder jeg før jeg spiser, og når vi er flere tar jeg det rett etterpå. Hele huset mitt er sånn, så jeg skjønte nada av tråden som handlet om rengjøring av dusjkabinett og toalett heller. Det gror aldri så ned at vanlig vaskemiddel ikke er tilstrekkelig, men så går det heller aldri mer enn en uke mellom at dusjvegger og toalett vaskes med jif. Samme med kummer og vasker på bad, kjøkken og vaskerom - eller benkeplater for så vidt - de rekker ikke gro ned :)

Det samme her. Det tas en gang i uka. Jeg bruker også Jif. 

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (18 timer siden):

Det samme her. Det tas en gang i uka. Jeg bruker også Jif. 

Med en psyke som er dårlig og herjer pluss det å aldri ha lært skikkelig hjemmefra hvordan holde orden så kan det bli ganske vanlig å holde det ryddig og rent rett og slett. Men jeg prøver stadig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...