Kashmir- Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Glitter skrev (38 minutter siden): Jeg synes slike diskusjoner som dette ofte blir litt uheldig. Det blir fort nesten som en konkurranse om hvilken gruppe som er sykest og den ene gruppen blir gjerne sett ned på. Det var derfor jeg ville skrive min mening om dette. For å balansere synet på dette litt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Kashmir skrev (5 timer siden): Det å selvskade blir på et vis en måte å utagere på, altså smertene fører til irrasjonell handling. Jeg vet virkelig ikke om en som stenger alt inni seg og blir både lukket og stengt er så mye friskere. Selvskading trenger ikke å være fysisk, så dette mener jeg at det er klin umulig å vite sikkert- hvem som er sykest og ikke. Det virker som om vi er uenige. Men du sammenligner ikke to tilfeller som er like på alle andre punkter. Du beskriver ikke en slik tenkt situasjon kupton har beskrevet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 frosken skrev (1 time siden): Men du sammenligner ikke to tilfeller som er like på alle andre punkter. Du beskriver ikke en slik tenkt situasjon kupton har beskrevet. Forklar? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeg var innlagt på åpen post før jeg ble tvangsinnlagt. På røykerommet der gikk det i å snakke om sykdom. Som en konkurranse om å være sykest og den det var mest synd på. Sånn var det lite av på lukket. Der var jo pasientene pr definisjon sykere. De som begynte slike lidelseshistorier der var ofte de første som ble skrevet ut. Eller ned til åpen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Worriesome Plenty 2 skrev (7 minutter siden): Jeg var innlagt på åpen post før jeg ble tvangsinnlagt. På røykerommet der gikk det i å snakke om sykdom. Som en konkurranse om å være sykest og den det var mest synd på. Sånn var det lite av på lukket. Der var jo pasientene pr definisjon sykere. De som begynte slike lidelseshistorier der var ofte de første som ble skrevet ut. Eller ned til åpen. Hva de sa? Har du noen eksempler? Anonymkode: 9664f...ae8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Hvordan er det psykiatere vurderer at en pasient er sykere enn en annen pasient? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): AnonymBruker skrev (1 time siden): Endret 25. januar 2023 av Worriesome Plenty 2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva de sa? Har du noen eksempler? Anonymkode: 9664f...ae8 Ærlig talt tror du jeg gidder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 (endret) Everybody skrev (1 time siden): Hvordan er det psykiatere vurderer at en pasient er sykere enn en annen pasient? Det er vel helhetsbildet/totalen av lidelse, vil jeg tro. Og funksjonsevne. Endret 25. januar 2023 av Vendi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.