Gå til innhold

Hvor lenge vil det være akseptabelt å isolere seg fra omverden ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Men det er jeg som lager problemer enda?

Anonymkode: b90c4...ade

Jeg tror nok dette er tosidig, men det virker som om du ikke helt ser at du også bidrar til dette. Så lenge du ikke klarer å se det, og dermed også forholde deg til det, så tror jeg denne konflikten vil vedvare en stund.

Fortsetter under...

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg tror nok dette er tosidig, men det virker som om du ikke helt ser at du også bidrar til dette. Så lenge du ikke klarer å se det, og dermed også forholde deg til det, så tror jeg denne konflikten vil vedvare en stund.

Hvorfor skal det være komplisert? 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei jeg spør kun fordi jeg vurderer å gå inn i isolasjon. Hvor lenge er det akseptabelt å unngå svare folk? 

Å bare unngå å svare dem ved å ignorere sånn uten videre er bare slemt. Hvis du ønsker å være i fred så får du sende melding "jeg er litt dårlig form må for tiden så kommer ikke til å svare eller være tilgjengelig på noen uker nå" 

Anonymkode: 91674...67c

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å bare unngå å svare dem ved å ignorere sånn uten videre er bare slemt. Hvis du ønsker å være i fred så får du sende melding "jeg er litt dårlig form må for tiden så kommer ikke til å svare eller være tilgjengelig på noen uker nå" 

Tror du seriøst det vil hjelpe?

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Svarer bare ikke med engang. Kan ta noen dager 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du seriøst det vil hjelpe?

Utfra din historikk så ser jeg for meg at en slik melding hadde gjort dem mer bekymret. Det hadde i hvert fall jeg blitt i deres sted.

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Utfra din historikk så ser jeg for meg at en slik melding hadde gjort dem mer bekymret. Det hadde i hvert fall jeg blitt i deres sted.

Jeg er låst uansett 

Nei, da er det jo greit. Da er det jo ingenting som kan gjøres.

Nei det er ikke greit. Du kunne støttet min sak. Det er min side av problemet ikke andre siden. 

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er ikke greit. Du kunne støttet min sak. Det er min side av problemet ikke andre siden. 

Den støtten mistet du for lenge, lenge siden... 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvorfor?

Jeg står mellom den gangen du blokkerte din mor etter en krangel men fjernet blokkeringen da du ville låne penger og den gangen du forventet å få leilighet i julegave.

Jeg står mellom den gangen du blokkerte din mor etter en krangel men fjernet blokkeringen da du ville låne penger og den gangen du forventet å få leilighet i julegave.

Det har jeg slått fra meg vhanja. 

Vhanja skrev (12 timer siden):

Er på tide du komme deg over det nå. Det var tross alt i fjor. 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er på tide du komme deg over det nå. Det var tross alt i fjor. 

Mennesker fungerer slik at vår tidligere oppførsel former hvordan vi oppfattes, spesielt hvis man ikke ser noe særlig tegn til endring. 

Vhanja skrev (5 timer siden):

Mennesker fungerer slik at vår tidligere oppførsel former hvordan vi oppfattes, spesielt hvis man ikke ser noe særlig tegn til endring. 

Mennesker er til stadighet i endring. Se fremover ikke bakover. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...