Gå til innhold

23:00 sover alle på forumet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skal du ikke legge deg?

Anonymkode: 5b107...d5d

Har lagt meg nå. Var i forening idag så da måtte jeg ta kveldsmedisinene mine tre timer senere enn vanlig, da kommer søvnen deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover aldri så tidlig, la meg ikke før halv ett i går. Hm, hva gjorde jeg på da...?

Jeg var og trente i går kveld, kom hjem kvart på ti. Satte på en vask med tøy. Vasket badet, badet i badekaret, pakket litt (vi skal reise bort i helga, langhelg fra i ettermiddag til mandag kveld), spiste kveldsmat, var på mobilen (sikkert DOL 😄 ) - og vips, var klokka langt over tolv 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (28 minutter siden):

Jeg hadde krøpet under dyna før kl. 23 i går kveld ja. :) 

 

Vhanja skrev (2 timer siden):

Jeg skal opp tidlig på jobb så som regel alltid i seng før 23.

Jeg skylle også opp tidlig kl 06:30. jeg sov ikke før 01.00.

Er som dere oppe tidlig i ukedagene. Legger meg aldri før minimum 00:00. 

Anonymkode: 5b107...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Jeg skylle også opp tidlig kl 06:30. jeg sov ikke før 01.00.

Er som dere oppe tidlig i ukedagene. Legger meg aldri før minimum 00:00. 

Anonymkode: 5b107...d5d

Jeg tusler i seng mellom 22:15-23:00 når jeg skal opp kl. 6. :) Hadde jeg lagt meg så sent som deg hadde jeg ikke fungert i det hele tatt på morgenkvisten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Jeg tusler i seng mellom 22:15-23:00 når jeg skal opp kl. 6. :) Hadde jeg lagt meg så sent som deg hadde jeg ikke fungert i det hele tatt på morgenkvisten. :) 

Fungert og fungert, fru Blom! Det spørs hva du mener. Jeg er helt zombie den første halvtimen etter at jeg har stått opp (etter da som regel 6-7 timers søvn i ukedagene,  sover mer i helga). Våkner til det siste kvarteret før jeg går på jobb. Står som regel opp 6.45, og går 7.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (4 minutter siden):

Fungert og fungert, fru Blom! Det spørs hva du mener. Jeg er helt zombie den første halvtimen etter at jeg har stått opp (etter da som regel 6-7 timers søvn i ukedagene,  sover mer i helga). Våkner til det siste kvarteret før jeg går på jobb. Står som regel opp 6.45, og går 7.30.

Jeg vil gjerne ha goooood tid mellom at jeg står opp og til jeg forlater hjemmet om morgenen. Hadde det ikke vært for at mannen står opp kl. 6 så hadde jeg nok sovet litt lengre. Men jeg står opp rundt 6:10 og da drøyer det som regel til bortimot 7:30 før jeg drar. I dag kom jeg meg ikke ut av dyna før 6:20 og surret meg ikke ut av huset før kl. 8, da hadde jeg sett siste episode av "Tid for hjem" også. Hurra for fleksitid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg vil gjerne ha goooood tid mellom at jeg står opp og til jeg forlater hjemmet om morgenen. Hadde det ikke vært for at mannen står opp kl. 6 så hadde jeg nok sovet litt lengre. Men jeg står opp rundt 6:10 og da drøyer det som regel til bortimot 7:30 før jeg drar. I dag kom jeg meg ikke ut av dyna før 6:20 og surret meg ikke ut av huset før kl. 8, da hadde jeg sett siste episode av "Tid for hjem" også. Hurra for fleksitid!

Jeg bruker litt tid på badet - i sovemodus 😄 - så ordner jeg alltid et eller annet praktisk - henger opp en vask, tar opp middagsmat, fyrer i ovnen hvis non begynner seint - så er det frokost i ganske raskt tempo, og så ut av huset. Ser ikke TV på morgenen, men leser nyheter (og DOL) da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker litt tid på badet - i sovemodus 😄 - så ordner jeg alltid et eller annet praktisk - henger opp en vask, tar opp middagsmat, fyrer i ovnen hvis non begynner seint - så er det frokost i ganske raskt tempo, og så ut av huset. Ser ikke TV på morgenen, men leser nyheter (og DOL) da 😉

Jeg er ikke i stand til å gjøre så mye praktisk klokka 6 om morran... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke i stand til å gjøre så mye praktisk klokka 6 om morran... ;) 

Dette skjer mellom 07.00 og 07.20 da, litt avhengig av hvor lenge jeg soser på badet og når jeg stuper ut av huset (bruker max ti minutter på å spise)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...