Gå til innhold

Fastlegen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos fastlegen min for første gang i dag og håret hans så ut som at han nettopp hadde stått opp 😅 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette... Ikke at jeg tenker å bytte fastlege bare på bakgrunn av det altså for han virket veldig hyggelig. Men altså. Man burde vel forsøke se presentabel ut? 🙈

Anonymkode: 49958...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at på det (ene) bildet som ligger ute av han på nettet så ser håret hans helt vanlig ut. Kanskje han bare forsov seg? 🤨

Anonymkode: 49958...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det er med menn og uryddig hår. Det er jo litt typisk professorer, forfattere og så har vi den tidligere statsministeren i England. 

Kanskje de vil sende et signal om at det å gre håret er en helt ubetydelig greie de ikke nedlater seg til å bry seg om? At det innenfor skalpen er viktigere enn håret utenpå? 

Ikke vet jeg..🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var hos fastlegen min for første gang i dag og håret hans så ut som at han nettopp hadde stått opp 😅 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette... Ikke at jeg tenker å bytte fastlege bare på bakgrunn av det altså for han virket veldig hyggelig. Men altså. Man burde vel forsøke se presentabel ut? 🙈

Anonymkode: 49958...7df

Mulig han sov på kontoret, mange jobber ekstremt sent og nesten ikke noen vits å dra hjem om du bare såvidt rekker å komme inn døra før du må legge deg.

Anonymkode: 24fc3...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke hva det er med menn og uryddig hår. Det er jo litt typisk professorer, forfattere og så har vi den tidligere statsministeren i England. 

Kanskje de vil sende et signal om at det å gre håret er en helt ubetydelig greie de ikke nedlater seg til å bry seg om? At det innenfor skalpen er viktigere enn håret utenpå? 

Ikke vet jeg..🙂

Hehe. Må le litt av svarene deres. Det kan jo godt hende at han tenker slik ja. Ikke godt å si 🙈

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mulig han sov på kontoret, mange jobber ekstremt sent og nesten ikke noen vits å dra hjem om du bare såvidt rekker å komme inn døra før du må legge deg.

Anonymkode: 24fc3...348

Mener du det seriøst? Finnes det leger som gjør det? Skulle ikke forundre meg 😅 

Anonymkode: 49958...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var hos fastlegen min for første gang i dag og håret hans så ut som at han nettopp hadde stått opp 😅 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette... Ikke at jeg tenker å bytte fastlege bare på bakgrunn av det altså for han virket veldig hyggelig. Men altså. Man burde vel forsøke se presentabel ut? 🙈

Anonymkode: 49958...7df

Foretrekker at folk er mer opptatt av de rundt seg enn av eget utseende;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frosken skrev (Akkurat nå):

Foretrekker at folk er mer opptatt av de rundt seg enn av eget utseende;-)

Ja, det er sant. Føler meg som en dårlig person nå egentlig 😕 Det var bare vanskelig å unngå å se, og litt komisk om jeg kan være helt ærlig. Men burde nok kanskje unngått å opprette tråden her...

Anonymkode: 49958...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forrige fastlege var ofte litt ruskete på håret. Synes det bare var fint jeg.  Han var dyktig og tilstedeværende + han så hele pasienten.  Det var det viktigste 

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, det er sant. Føler meg som en dårlig person nå egentlig 😕 Det var bare vanskelig å unngå å se, og litt komisk om jeg kan være helt ærlig. Men burde nok kanskje unngått å opprette tråden her...

Anonymkode: 49958...7df

Syns det var et morsomt innlegg jeg. Skal han ikke se representabel ut? Hehe, det er jo bare normale men komiske tanker som slår ned i oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde elsket det hvis fastlegen min var litt ruskete på håret eller ellers. (Men det er hun aldri.)Jeg liker veldig godt at folk ikke er helt A4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (16 timer siden):

Min forrige fastlege var ofte litt ruskete på håret. Synes det bare var fint jeg.  Han var dyktig og tilstedeværende + han så hele pasienten.  Det var det viktigste 

Ja. Det er sant. Det er det viktigste.

Kashmir skrev (16 timer siden):

Syns det var et morsomt innlegg jeg. Skal han ikke se representabel ut? Hehe, det er jo bare normale men komiske tanker som slår ned i oss. 

Ja, sant... hehe.

Anonymkode: 49958...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (15 timer siden):

Jeg hadde elsket det hvis fastlegen min var litt ruskete på håret eller ellers. (Men det er hun aldri.)Jeg liker veldig godt at folk ikke er helt A4. 

Det var en fin måte å tenke på 😊

Fru2020 skrev (14 timer siden):

Jeg fikk et bilde av Albert Einstein i hodet mitt når jeg leste dette. Håper det ikke var så galt.

Hehe, nei, ikke så galt. Men det var ikke så langt unna 😅

Anonymkode: 49958...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del kan fastlegen min se ruskete på håret for meg, men det er hvordan han møter meg som person og lege som er avgjørende. Jeg byttet til nåværende lege bl.a. fordi han ser meg som person fremfor PC-skjermen (som han siste så mer inn i) og han tar meg og det jeg kommer for mer på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (7 timer siden):

For min del kan fastlegen min se ruskete på håret for meg, men det er hvordan han møter meg som person og lege som er avgjørende. Jeg byttet til nåværende lege bl.a. fordi han ser meg som person fremfor PC-skjermen (som han siste så mer inn i) og han tar meg og det jeg kommer for mer på alvor.

Ja, det er helt sant 😊 Jeg hadde også en fastlege for noen år siden som bare stirret inn i skjermen mens han tastet på tastaturet. Knapt ett blikk på meg. Lurte mange ganger på om han hørte det jeg sa eller ikke 😅 Fastlegen jeg har nå ser bare på meg, eller på skjermen om det er noe spesifikt han må sjekke, som blodprøvesvar ol. 

Anonymkode: 49958...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fastlegen ser ut på håret har jeg virkelig aldri ofret en tanke.

Så må jeg si at noen av oss kan gå ut av døra om morgenen med de beste intensjoner om å se presentable ut - vi kan vaske håret, føne, glatte det ut, gre, spraye osv osv - på slutten av dagen ser det likevel ut som vi har befunnet oss utendørs, i liten storm.

Billett merket brusete, tjukt hår.

Anonymkode: 45fde...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 23.06):

Hvordan fastlegen ser ut på håret har jeg virkelig aldri ofret en tanke.

Så må jeg si at noen av oss kan gå ut av døra om morgenen med de beste intensjoner om å se presentable ut - vi kan vaske håret, føne, glatte det ut, gre, spraye osv osv - på slutten av dagen ser det likevel ut som vi har befunnet oss utendørs, i liten storm.

Billett merket brusete, tjukt hår.

Anonymkode: 45fde...d86

Sant.

Anonymkode: 399a4...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...