AnonymBruker 214 278 16 496 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Jeg får i perioder tørre lepper. Kanskje en type lipsyl eller annet en kan bruke? Til vanlig gjør jeg ingenting med dem, men det ser ikke til å gå over nå. Bruker lisyl, men hjelper lite. Anonymkode: 85eae...718 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteknotten 243 337 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Denne er kjempegod 😊 både på lepper og andre tørre områder. Drøy i bruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteknotten 243 337 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Oi, det ble stort bilde 🤣🤣🙈 sorry. Fant bare et på nett, så ble det gigantisk 😂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
90tallsbarn 4 266 318 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Bøtteknotten skrev (1 time siden): Denne er kjempegod 😊 både på lepper og andre tørre områder. Drøy i bruk. Jeg har denne. Funker greit den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida 8 932 3 603 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Jeg synes helt vanlig lypsyl fungerer best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.