Gå til innhold

Det surrer og surrer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Det er jo fordi du så ofte tar valg som en bortskjemt tenåring. Det er ikke noe jeg har så mye til overs for. 

Men igjen så burde det ikke bety noe hva fremmede mennesker på nettet mener om dine valg. Hvis du er 100% sikker på at det du gjør er riktig, så vil det være helt irrelevant hva vi mener.

Jeg er verken tenåring eller bortskjemt. Hvordan kan du si noe sånn? Jeg vil være den beste utgaven av meg selv derfor skriver jeg. Jeg er ikke sta eller noe. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo men mintu var ikke et godt valg

Anonymkode: 86c33...4d0

Nei det ser ikke sånn ut 🙂 du får tenke litt på bløtkokte egg så du kanskje får spydd litt. Og få i deg noe søtt og salt så føler du deg kanskje bedre. Frisk luft kan jo hjelpe det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er verken tenåring eller bortskjemt. Hvordan kan du si noe sånn? Jeg vil være den beste utgaven av meg selv derfor skriver jeg. Jeg er ikke sta eller noe. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Jeg sier ikke du er tenåring eller bortskjemt, jeg sier du tar valg som en bortskjemt tenåring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (30 minutter siden):

Jeg sier ikke du er tenåring eller bortskjemt, jeg sier du tar valg som en bortskjemt tenåring. 

Noen forventninger synes jeg man kan ha til familien sin. Det er jo derfor man har familie for at de skal stille opp når man trenger de. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (32 minutter siden):

Nei det ser ikke sånn ut 🙂 du får tenke litt på bløtkokte egg så du kanskje får spydd litt. Og få i deg noe søtt og salt så føler du deg kanskje bedre. Frisk luft kan jo hjelpe det også. 

Jeg har spydd masse i natt en eller annen gang. Aldri mintu igjen. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noen forventninger synes jeg man kan ha til familien sin. Det er jo derfor man har familie for at de skal stille opp når man trenger de. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Hvilken forventning kan din familie ha til deg? Stiller du opp for dem når du avlyser familiemiddag noen timer før fordi du er fyllesyk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hvilken forventning kan din familie ha til deg? Stiller du opp for dem når du avlyser familiemiddag noen timer før fordi du er fyllesyk?

Jeg er skikkelig syk det kan man jo bli. Hvor rettferdig er det at jeg skal gå da? Jeg er ganske pliktoppfyllende utenom (tro det eller ei) i alle sammenhenger. Det hadde du ikke trodd om meg.

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er skikkelig syk det kan man jo bli. Hvor rettferdig er det at jeg skal gå da? Jeg er ganske pliktoppfyllende utenom (tro det eller ei) i alle sammenhenger. Det hadde du ikke trodd om meg.

Anonymkode: 86c33...4d0

Du har rett. Det tror jeg ikke om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Du har rett. Det tror jeg ikke om deg.

Der ser du. Du tror jeg er rigid og selvsentrert og det er jeg også i blant. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke tid til dette. Hvordan blir jeg bra? Vann hjelper ikke. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Joda, vann - med eller uten kullsyre - hjelper. Kaffe også. Men ta det rolig, det er ikke om å gjøre å drikke litervis på kort tid. Sov gjerne litt. Kanskje du etter hvert får lyst på noe av det som er nevnt her: https://www.kk.no/helse/maten-som-har-bevist-positiv-effekt-mot-fyllesyke/67973807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Der ser du. Du tror jeg er rigid og selvsentrert og det er jeg også i blant. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Jeg vet ikke om du faktisk er så umoden og selvsentrert som du fremstiller deg som her på forumet eller om du bare troller.

Jeg vet heller ikke hvilken av de to alternativene jeg synes er mest trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke om du faktisk er så umoden og selvsentrert som du fremstiller deg som her på forumet eller om du bare troller.

Jeg vet heller ikke hvilken av de to alternativene jeg synes er mest trist.

Uansett hva du tror om meg eller ikke er jeg uansett aldri slem med deg som du er innimellom med meg. Den kommentaren din kunne du spart deg, det er lov å ikke like alle, du liker ikke meg. Det er greit men du kan bruke dine ord med omhu. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke om du faktisk er så umoden og selvsentrert som du fremstiller deg som her på forumet eller om du bare troller.

Jeg vet heller ikke hvilken av de to alternativene jeg synes er mest trist.

I motsetning til deg møter jeg deg med respekt og er imøtekomme mot ditt synspunkt i dag. Du kutter av hånden min som jeg gir deg. Ta det til deg og vær hyggelig mot andre om du er så perfekt som du fremstiller deg! 

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uansett hva du tror om meg eller ikke er jeg uansett aldri slem med deg som du er innimellom med meg. Den kommentaren din kunne du spart deg, det er lov å ikke like alle, du liker ikke meg. Det er greit men du kan bruke dine ord med omhu. 

Anonymkode: 86c33...4d0

Hvis historien din er sann så oppfører du deg så dårlig ovenfor familien din at du fortjener tilsnakk.

Hvis historien din ikke er sann så troller du så mye at du også fortjener tilsnakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (3 timer siden):

Hvis historien din er sann så oppfører du deg så dårlig ovenfor familien din at du fortjener tilsnakk.

Hvis historien din ikke er sann så troller du så mye at du også fortjener tilsnakk.

Jeg fortjener ikke tilsnakk jeg fortjener respekt medfølelse og en High five for selvinnsikt som du har påpekt. Du tre her ikke oppdra meg, jeg er ferdig oppdratt! 

Anonymkode: 86c33...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...