Gå til innhold

Slettet sosiale medier


Worriesome Plenty 2

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Jeg slettet sosiale medier etter kontoen min ble hacket. Det er snart ett år uten Facebook og instagram. Savner det egentlig ikke. Hvor mange sosiale media er du på? Og hvor viktige er de for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå):

Jeg slettet sosiale medier etter kontoen min ble hacket. Det er snart ett år uten Facebook og instagram. Savner det egentlig ikke. Hvor mange sosiale media er du på? Og hvor viktige er de for deg?

Jeg tenker på p slette Facebook. Snapchat Instagram har jeg. Hvordan merket du at du var hacket?

Anonymkode: 6dcfe...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker på p slette Facebook. Snapchat Instagram har jeg. Hvordan merket du at du var hacket?

Anonymkode: 6dcfe...6bc

Det stod jeg hadde vært i Paris dagen før og det hadde jeg vitterlig ikke. Samtidig ble antivirus og paypal hacket jeg fikk melding at en ukjent enhet hadde forandret passord på antivirus og paypal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har facebook, snap, insta og tiktok. Facebook bruker jeg ikke, har det bare så jeg kan bruke messenger. Snapchat åpner jeg hver dag men er sjeldent jeg sender noe der (har ett kjedelig liv med lite som skjer). Men snap har vel for det meste tatt over for messenger. I alle fall alle mine venner sender heller melding der nå. Instagram bruker jeg som oftest også hver dag, men ser da bare igjennom venner og families innlegg og tilfeldige folks reels, har ikke lagt ut noe selv der på 2-3 år nå. 

Anonymkode: 5036d...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Facebook, insta og snap. Alle brukes daglig. Facebook kan jeg bare titte innom, men pulbliserer sjelden noe. 
 

Insta er jeg på daglig og ser på gamle venners liv, og andre personer jeg finner interessante. 
 

Snap brukes daglig med familie og venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap, insta og facebook. Snap bruker jeg noe, ikke daglig, men flere ganger i uka, får meldinger der oftere enn jeg sender. Insta bruker jeg veldig sjeldent for å dele noe, men liker å ligge og surre litt på insta når jeg legger meg - deler gjerne søte dyrevideoer med datra. ❤️ Facebook elsker jeg! Legger ut en del, er med i massevis av forskjellige interessegrupper og har truffet mange trivelige og hjelpsomme mennesker der og prøver å hjelpe andre selv om jeg kan. Koselig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...