Gå til innhold

Kjeder meg enormt med å ligge i ro.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er grunnen til at du må ligge i ro da?

Anonymkode: bcf6e...ae1

Jeg prøver å bli frisk. Tror jeg har fått liggesår i dag..

Anonymkode: f3598...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg prøver å bli frisk. Tror jeg har fått liggesår i dag..

Anonymkode: f3598...601

Frisk fra hva da? 

Anonymkode: bcf6e...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (1 time siden):

Man behøver ikke ligge stille for å ta det med ro.

Jeg orker ikke tv eller film

Anonymkode: f3598...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (3 minutter siden):

Hvordan tolker du "i ro" da? For man kan lese, se på serier, strikke - man MÅ liksom ikke ligge pal på ryggen å se i taket.

Har ikke hatt ork til å gjøre annet enn å scrolle

Anonymkode: f3598...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg tenker alltid at det å kjede meg er et friskhetstegn. Da har man begynt å bli bedre. 

Det kan jeg håpe på for jeg har ikke tid til å være syk. 

Anonymkode: f3598...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg prøver å bli frisk. Tror jeg har fått liggesår i dag..

Anonymkode: f3598...601

Fått covid?

Anonymkode: 4ad26...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (På 29.1.2023 den 20.37):

Jeg tenker alltid at det å kjede meg er et friskhetstegn. Da har man begynt å bli bedre. 

Jeg har brukt opp en Kleenex boks nå skal jeg begynne på nummer 2

Anonymkode: f3598...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har brukt opp en Kleenex boks nå skal jeg begynne på nummer 2

Anonymkode: f3598...601

Såpass ja.

Anonymkode: 4ad26...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har brukt opp en Kleenex boks nå skal jeg begynne på nummer 2

Anonymkode: f3598...601

Det er skikkelig kjedelig å ha et storforbruk av Kleenex. Men man kan jo ha en relativt god allmenntilstand likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Det er skikkelig kjedelig å ha et storforbruk av Kleenex. Men man kan jo ha en relativt god allmenntilstand likevel.

Jeg tenker at allmenntilstanden ikke er så verst når man har krefter til å klage så mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at allmenntilstanden ikke er så verst når man har krefter til å klage så mye :) 

Nei

Anonymkode: f3598...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei

Anonymkode: f3598...601

Da jeg var på det dårligste med korona så hadde jeg nok med å sitte i sofaen og konsentrere meg om å puste. Det å skrive innlegg på forum var ikke i tankene, jeg hadde mer enn nok med å komme gjennom minuttene.

Den første tiden etter hjerteoperasjonen så fungerte både kropp og hjerne så sløvt at jeg knapt forsto hvordan bruke en mobil (selv om jeg har hatt mobil i over tyve år) og jeg måtte ha to pauser for å klare å skrive et innlegg på Facebook på fire setninger. Jeg var derfor særdeles lite aktiv på SoMe i den perioden.

Så slutt å syt. Din overdramatiske sutring er en fornærmelse mot de som har faktiske, store plager. 

I tillegg ødelegger du for deg selv. Ved å overdramatisere den minste ting så vil folk lettere avfeie dine problemer. Så den dagen du får et faktisk problem så er det ikke sikkert folk vil ta deg alvorlig lenger. Det er konsekvensen av å rope "ulv, ulv". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Da jeg var på det dårligste med korona så hadde jeg nok med å sitte i sofaen og konsentrere meg om å puste. Det å skrive innlegg på forum var ikke i tankene, jeg hadde mer enn nok med å komme gjennom minuttene.

Den første tiden etter hjerteoperasjonen så fungerte både kropp og hjerne så sløvt at jeg knapt forsto hvordan bruke en mobil (selv om jeg har hatt mobil i over tyve år) og jeg måtte ha to pauser for å klare å skrive et innlegg på Facebook på fire setninger. Jeg var derfor særdeles lite aktiv på SoMe i den perioden.

Så slutt å syt. Din overdramatiske sutring er en fornærmelse mot de som har faktiske, store plager. 

I tillegg ødelegger du for deg selv. Ved å overdramatisere den minste ting så vil folk lettere avfeie dine problemer. Så den dagen du får et faktisk problem så er det ikke sikkert folk vil ta deg alvorlig lenger. Det er konsekvensen av å rope "ulv, ulv". 

Ikke sammenligne dette med hjerteoperasjon. Det var veldig dårlig eksempel. Syter ikke hvor får du det fra?

Anonymkode: f3598...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sammenligne dette med hjerteoperasjon. Det var veldig dårlig eksempel. Syter ikke hvor får du det fra?

Anonymkode: f3598...601

My Point - You Blank Template - Imgflip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...