Gå til innhold

Dere som mener alle må få være det kjønnet de vil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke de skal sone i kvinnefengsel. Folk må få leve ut det kjønnet de vil, men når noen som er født mann bestemmer seg for å bli kvinne like før dommen så skal de ikke i kvinnefengsel. 

Jeg liker ikke helt at transkvinner kan bruke kvinnegarderoben heller, men i  alle mine år i svømmehaller og på treningssenter så har jeg aldri opplevd det så det tror jeg ikke er særlig utbredt heller.

Anonymkode: b9da4...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke helt at transkvinner kan bruke kvinnegarderoben heller, men i  alle mine år i svømmehaller og på treningssenter så har jeg aldri opplevd det så det tror jeg ikke er særlig utbredt heller.

For mange år siden, vi snakker antagelig tidlig 80-tall her, var det en kar i Trondheim som gikk kledd som kvinne, men han gikk i herregarderoben i svømmehallen husker jeg. Om det var noe oppstyr rundt det fra hans side vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke de skal sone i kvinnefengsel. Folk må få leve ut det kjønnet de vil, men når noen som er født mann bestemmer seg for å bli kvinne like før dommen så skal de ikke i kvinnefengsel. 

Anonymkode: b9da4...e1d

Hva om han hadde identifisert seg som kvinne før overgrepene, skulle han da i kvinnefengsel?

Anonymkode: 8506a...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om han hadde identifisert seg som kvinne før overgrepene, skulle han da i kvinnefengsel?

Anonymkode: 8506a...ab3

En kvinne kan ikke voldta med pikk, så selvsagt skulle han ha vært i mannsfengsel da også. Makan. Har man pikk og hevder man føler seg som kvinne men likevel voldtar med pikken, da er man ikke mye til kvinne 😂

Anonymkode: bfccd...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva om han hadde identifisert seg som kvinne før overgrepene, skulle han da i kvinnefengsel?

Anonymkode: 8506a...ab3

Nei.

Anonymkode: b9da4...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

En kvinne kan ikke voldta med pikk, så selvsagt skulle han ha vært i mannsfengsel da også. Makan. Har man pikk og hevder man føler seg som kvinne men likevel voldtar med pikken, da er man ikke mye til kvinne 😂

Anonymkode: bfccd...ff8

Du er klar over at man kan bytte kjønn online og få det ordnet i løpet av en uke. Helt sprøtt.

Anonymkode: 8506a...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes staten kan være litt raus og operere ham til kvinne først, hvis det er det han føler seg som.

Deretter kan de diskutere hvor han skal sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Grendel skrev (6 timer siden):

Jeg synes staten kan være litt raus og operere ham til kvinne først, hvis det er det han føler seg som.

Deretter kan de diskutere hvor han skal sone.

Tror nok sosiopaten i hen ville nektet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (17 timer siden):

Her tror jeg at helt riktig avgjørelse ble tatt. Skulle like å se den som leste disse linkene og ikke var enig i det...

Tror rundt 99% av folk ikke er enige.... Men folk er nok transfober (noe sånt)

Anonymkode: 3a981...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...