Gå til innhold

Syntes du maten var blitt dyr i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Noen som sier det meste har nesten doblet seg i pris. Vet ikke helt om det stemmer?

Anonymkode: 7dc6e...4bd

Nei, det var å ta i hardt. Coop og Rema har høynet prisene på en del varer, noe litt og noe mye. Kiwi har ikke høynet prisene på noe - heldigvis, det er nemlig min favorittbutikk fra før også! :D

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Noen som sier det meste har nesten doblet seg i pris. Vet ikke helt om det stemmer?

Jeg synes ikke at prisene virket så mye høyere enn før heldigvis. Men mat var dyrt nok fra før, og skulle vært rimeligere. Men når strøm og alt annet stiger så er det ikke så rart at matprisene går litt opp og. 

Leste at Støre var imot dette med matvarepris-stigningen. Men han burde tenke vel så mye , hvis ikke mer på strømprisene. 

Anonymkode: 4cf27...c1b

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ikke at prisene virket så mye høyere enn før heldigvis. Men mat var dyrt nok fra før, og skulle vært rimeligere. Men når strøm og alt annet stiger så er det ikke så rart at matprisene går litt opp og. 

Leste at Støre var imot dette med matvarepris-stigningen. Men han burde tenke vel så mye , hvis ikke mer på strømprisene. 

Anonymkode: 4cf27...c1b

Godt han følger nøye med.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På Dagsrevyen sa de at Obs hadde økt prisene på utvalgte varer med 10 prosent og Rema med 8 prosent. Jeg syns dette er svært uheldig for husholdningene, men også for restaurantbransjen, som akkurat har lagt tre krevende år bak seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...