Gå til innhold

Ang zoloft igjen


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hvis ikke diareen gir seg i løpet av to uker snakket psykiateren om å trappe ned/bytte til annen medisin enn zoloft, så det pleier ikke gi seg? Den svettingen om nettene og er plagsom. Sykepleieren lurte på om jeg fikk diare fordi jeg var nervøs ang mannen, men jeg pleier til vanlig å ha forstoppelse. Det var litt etter jeg økte zoloft det begynte. Og hvis jeg må bytte medisin hva blir det da tro, uff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Tror jeg vil slutte nå men må vel trappe ned på de her? 

Kan du ikke heller høre på psykiateren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke heller høre på psykiateren? 

Da må jeg vente i to uker med å trappe ned, to uker med diare. Er jo såvidt jeg kommer meg på do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Da må jeg vente i to uker med å trappe ned, to uker med diare. Er jo såvidt jeg kommer meg på do. 

Kan du ta kontakt med han før det? 

Jeg tviler egentlig på at noen her blir å gi deg en nedtrappingsplan.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Kan du ta kontakt med han før det? 

Jeg tviler egentlig på at noen her blir å gi deg en nedtrappingsplan.

Ja kan jo ta kontakt via sykepleieren i morgen, orker ikke dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg slutte brått på 100 mg eller må jeg trappe ned? Har sendt melding til sykepleieren men han svarer jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle prøve å få tak i psykiater men han sluttet tolv i dag sykepleieren men studenten var jo der, uff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at du ikke trapper ned fort! Synes du skal ra kontakt med legen din, så kan dere sammen legge en plan:)

Anonymkode: ae4b9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Les på pakningsvedlegget, det står ganske så tydelig at det ikke er lurt 😊

Anonymkode: fe6a5...782

Ok da så, får vel trappe ned da. Usj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Viktig at du ikke trapper ned fort! Synes du skal ra kontakt med legen din, så kan dere sammen legge en plan:)

Anonymkode: ae4b9...ef1

Sykepleieren skulle jo ta kontakt med han men har ikke hørt noe og ikke har han skrevet ut mindre dose heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Sykepleieren skulle jo ta kontakt med han men har ikke hørt noe og ikke har han skrevet ut mindre dose heller. 

Men det er ikke så akutt at du ikke kan vente til over helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 minutter siden):

Men det er ikke så akutt at du ikke kan vente til over helgen?

Jo det er litt akutt, har akutt diare. Er redd for å gå på apoteket og at det er kø der, kan jo gjøre på meg da. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jo det er litt akutt, har akutt diare. Er redd for å gå på apoteket og at det er kø der, kan jo gjøre på meg da. 

Ja skjønner det blir litt kinkig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (6 minutter siden):

Jeg tror ikke det er lurt å bråslutte med Zoloft. Du kan få en del bivirkninger da, som kan føles verre enn diaré.

Ok da tør jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleieren skrev at jeg skulle ned til 25 mg neste uke og ta det i en uke så seponere, var psykiateren som hadde sagt det. Så eventuelt ny medisin men vet ikke om jeg orker det, syns ikke jeg har blitt noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Sykepleieren skrev at jeg skulle ned til 25 mg neste uke og ta det i en uke så seponere, var psykiateren som hadde sagt det. Så eventuelt ny medisin men vet ikke om jeg orker det, syns ikke jeg har blitt noe bedre. 

 Begynte du ikke relativt nettopp? 🤔 Forstår at dette ble en uholdbar bivirkning for deg, men akkurat effekten kan en vel ikke vite noe om før du har stått på den lengre? 

Anonymkode: fe6a5...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...