Gå til innhold

Ang zoloft igjen


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

 Begynte du ikke relativt nettopp? 🤔 Forstår at dette ble en uholdbar bivirkning for deg, men akkurat effekten kan en vel ikke vite noe om før du har stått på den lengre? 

Anonymkode: fe6a5...782

Begynte før jul, mulig jeg ikke har fått effekt enda nei. Følte meg litt lettere i hodet en stund men det var sikkert placebo, det er jo tungt nå igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Osten skrev (7 timer siden):

Så fint at du har fått beskjed om hvordan du skal gjøre det. Håper det går greit å trappe ned. 

Ja håper det går greit, orker ikke bivirkninger på toppen av alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (22 timer siden):

Sykepleieren skrev at jeg skulle ned til 25 mg neste uke og ta det i en uke så seponere, var psykiateren som hadde sagt det. Så eventuelt ny medisin men vet ikke om jeg orker det, syns ikke jeg har blitt noe bedre. 

Men er jo fordi du ikke har blitt bedre du evt skal prøve en ny medisin. Kanskje du får virkning av den istedenfor. 

Du har jo gått på den i over en måned så du burde vel begynt å kjenne noe. Så med bivirkninger i tillegg er det sikkert lurt å bytte. Er det sagt noe om til hvilken type? Kanskje du må ha noe som ikke er et SSRI. Men av typen som øker lyst og initiativ. Wellbutrin og Brintellix (?)? Hvis det er ok med din lidelse. Wellbutrin er jo sentralstimulerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (37 minutter siden):

Men er jo fordi du ikke har blitt bedre du evt skal prøve en ny medisin. Kanskje du får virkning av den istedenfor. 

Du har jo gått på den i over en måned så du burde vel begynt å kjenne noe. Så med bivirkninger i tillegg er det sikkert lurt å bytte. Er det sagt noe om til hvilken type? Kanskje du må ha noe som ikke er et SSRI. Men av typen som øker lyst og initiativ. Wellbutrin og Brintellix (?)? Hvis det er ok med din lidelse. Wellbutrin er jo sentralstimulerende. 

Jeg får se hva jeg gjør. Vet ikke hvilke det blir eventuelt, wellbutrin får man vel økt angst av om man har det fra før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
stjernestøv skrev (På 3.2.2023 den 10.59):

Kan jeg slutte brått på 100 mg eller må jeg trappe ned? Har sendt melding til sykepleieren men han svarer jo ikke. 

Jeg glemte å ta mine Zoloft 2 dager en gang. Kjente hodestøt…. Veldig mye 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (11 minutter siden):

Jeg glemte å ta mine Zoloft 2 dager en gang. Kjente hodestøt…. Veldig mye 😛 

Uff da. Får ikke håpe jeg får det på 25 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Uff da. Får ikke håpe jeg får det på 25 mg. 

Trapper du ned får du nok ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (8 minutter siden):

Tråden er ryddet for doseringsspørsmål.

Admin

Det er i samarbeid med psykiater da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det er i samarbeid med psykiater da...

Da trenger du vel ikke å spørre kupton 🙄

Anonymkode: 21d11...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da trenger du vel ikke å spørre kupton 🙄

Anonymkode: 21d11...926

Ville bare høre hva han mente men det gikk jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...