Gå til innhold

Har du iPhone?


Worriesome Plenty 2

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Eller annen telefon? Hva foretrekker du?

 

Selv har jeg iPhone. Fornøyd med den hadde 11 som begynte å fuske så da ble det 14. litt lite forskjell kanskje?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Huawei Mate 10 Pro, 4 år gammel, beste telefonen jeg har hatt! Har ikke hatt Iphone og pr nå har jeg heller ingen planer om å kjøpe det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 timer siden):

Har Samsung og er fornøyd med det.

Jeg også. Har aldri hatt iPhone, men jeg har kjøpt / sponset mange - til min sønn, som ikke vil ha noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IPhone og er så fornøyd at jeg ikke vil prøve noe annet. Jeg har også Telia svitsj, noe som føles som en økonomisk trygghet for meg.   Jeg kjøper aldri de nyeste modellene, men de gamle modellene, så det ikke blir så dyrt. En gang kjøpte jeg den samme modellen også fordi jeg var så fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt samme Samsung siden høsten 2019. Den er fortsatt i fin form. :) Har hatt Samsung før det også. Holder meg til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg har en iPhone 13 mini og er godt fornøyd med den. Liker små telefoner, og 13 mini er den minste du får hvis du ser bort fra iPhone SE som har en eldre design. Har hatt Android før og er sikker på at du kan bli fornøyd med det også, men jeg liker hvordan iPhone integrerer med Mac, iCloud osv., så det er det mest praktiske for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (27 minutter siden):

Har hatt Android før og er sikker på at du kan bli fornøyd med det også, men jeg liker hvordan iPhone integrerer med Mac, iCloud osv., så det er det mest praktiske for meg. 

Der har du grunnen til at jeg ikke skal ha iphone, ikke med det første i alle fall. Har mac og klarer på ingen måte å tenke mac-logikk etter mange, mange års pc-bruk. Har ikke sjans. Synes bare alt er tungvint og ulogisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
Worriesome Plenty 2 skrev (13 timer siden):

Eller annen telefon? Hva foretrekker du?

 

Selv har jeg iPhone. Fornøyd med den hadde 11 som begynte å fuske så da ble det 14. litt lite forskjell kanskje?

 

 

iPhone xs siden 2019. Hadde Android før det og iphone 4 før der igjen. Går aldri tilbake til Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja i phone 12 . Synes den er alt for dyr 

Anonymkode: 8f1be...b0b

Hvorfor kjøper du den da? Det finnes jo ok alternativer som er langt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Hvorfor kjøper du den da? Det finnes jo ok alternativer som er langt billigere.

Måtte prøve I phone,  men aldri mer. Alt for dyrt . Hva er poenget med en i phone ? Når du kan få like bra for mindre pris. 

Anonymkode: 8f1be...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Måtte prøve I phone,  men aldri mer. Alt for dyrt . Hva er poenget med en i phone ? Når du kan få like bra for mindre pris. 

Anonymkode: 8f1be...b0b

Jeg tror ikke man får noe like bra til mye lavere pris, men man kan få noe som er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Måtte prøve I phone,  men aldri mer. Alt for dyrt . Hva er poenget med en i phone ? Når du kan få like bra for mindre pris. 

Anonymkode: 8f1be...b0b

Bedre med megafon den har bedre lydkvalitet. 

Anonymkode: 8a25d...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...