Worriesome Plenty 2 709 279 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Eller annen telefon? Hva foretrekker du? Selv har jeg iPhone. Fornøyd med den hadde 11 som begynte å fuske så da ble det 14. litt lite forskjell kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 709 279 Skrevet 2. februar Forfatter Del Skrevet 2. februar Savner Siri på 11, uvant med den nye Siri. Sikkert en tilvenningssak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 6 149 2 636 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Har Samsung og er fornøyd med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Har Huawei Mate 10 Pro, 4 år gammel, beste telefonen jeg har hatt! Har ikke hatt Iphone og pr nå har jeg heller ingen planer om å kjøpe det neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 073 4 373 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar emilie321 skrev (2 timer siden): Har Samsung og er fornøyd med det. Jeg også. Har aldri hatt iPhone, men jeg har kjøpt / sponset mange - til min sønn, som ikke vil ha noe annet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurja 356 282 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Jeg har IPhone og er så fornøyd at jeg ikke vil prøve noe annet. Jeg har også Telia svitsj, noe som føles som en økonomisk trygghet for meg. Jeg kjøper aldri de nyeste modellene, men de gamle modellene, så det ikke blir så dyrt. En gang kjøpte jeg den samme modellen også fordi jeg var så fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra 2 222 1 580 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Er på min femte iPhone. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter 15 422 4 504 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Jeg har hatt samme Samsung siden høsten 2019. Den er fortsatt i fin form. Har hatt Samsung før det også. Holder meg til det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv 46 195 4 447 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Jeg har samsung og er fornøyd med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeautomat 1 094 526 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Jeg har en iPhone 13 mini og er godt fornøyd med den. Liker små telefoner, og 13 mini er den minste du får hvis du ser bort fra iPhone SE som har en eldre design. Har hatt Android før og er sikker på at du kan bli fornøyd med det også, men jeg liker hvordan iPhone integrerer med Mac, iCloud osv., så det er det mest praktiske for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody 1 404 169 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Har iPhone XS Max. Eller iPhone 10s som den også heter. Vet ikke om det er verdt å oppgradere til 14. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Drømmeautomat skrev (27 minutter siden): Har hatt Android før og er sikker på at du kan bli fornøyd med det også, men jeg liker hvordan iPhone integrerer med Mac, iCloud osv., så det er det mest praktiske for meg. Der har du grunnen til at jeg ikke skal ha iphone, ikke med det første i alle fall. Har mac og klarer på ingen måte å tenke mac-logikk etter mange, mange års pc-bruk. Har ikke sjans. Synes bare alt er tungvint og ulogisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeautomat 1 094 526 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Omvendt for meg. Her tror jeg vane har mye å si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
90tallsbarn 4 260 318 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Worriesome Plenty 2 skrev (13 timer siden): Eller annen telefon? Hva foretrekker du? Selv har jeg iPhone. Fornøyd med den hadde 11 som begynte å fuske så da ble det 14. litt lite forskjell kanskje? iPhone xs siden 2019. Hadde Android før det og iphone 4 før der igjen. Går aldri tilbake til Android. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ja i phone 12 . Synes den er alt for dyr Anonymkode: 8f1be...b0b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra 2 222 1 580 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja i phone 12 . Synes den er alt for dyr Anonymkode: 8f1be...b0b Hvorfor kjøper du den da? Det finnes jo ok alternativer som er langt billigere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ekstra skrev (4 minutter siden): Hvorfor kjøper du den da? Det finnes jo ok alternativer som er langt billigere. Måtte prøve I phone, men aldri mer. Alt for dyrt . Hva er poenget med en i phone ? Når du kan få like bra for mindre pris. Anonymkode: 8f1be...b0b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra 2 222 1 580 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Måtte prøve I phone, men aldri mer. Alt for dyrt . Hva er poenget med en i phone ? Når du kan få like bra for mindre pris. Anonymkode: 8f1be...b0b Jeg tror ikke man får noe like bra til mye lavere pris, men man kan få noe som er helt ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody 1 404 169 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Man får det man betaler for. Mer penger = alltid bedre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Måtte prøve I phone, men aldri mer. Alt for dyrt . Hva er poenget med en i phone ? Når du kan få like bra for mindre pris. Anonymkode: 8f1be...b0b Bedre med megafon den har bedre lydkvalitet. Anonymkode: 8a25d...8ca 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.