Gå til innhold

De som selvskader VS de som lider i stillhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Hvorfor syns du at det er relevant og interessant? Jeg syns ikke at slike spørsmål gjør noen klokere på noen måte? 

Da kan vi være uenige og tåle at vi er uenige. Jeg syns det er interessant at sykdom har ulike uttrykk og å lære mere om disse. Nå er du en av dem som har stått opp for selvsakderne med egen selvskadende historikk, samt vært en av dem som ønsker enhver slik spørsmålssetting død. På den andre siden har du dem med stort lidelsestrykk som aldri har selvskadet og som forståelig undere seg over årsaksforklaring bak hvorfor medpasienter feks på en avdeling utagerer mye. Det ene er ikke mer forståelig eller uforståelig enn det andre. Men interessant er det, at sykdom gir så ulike sykdomsbilder.

Anonymkode: 93cf1...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da kan vi være uenige og tåle at vi er uenige. Jeg syns det er interessant at sykdom har ulike uttrykk og å lære mere om disse. Nå er du en av dem som har stått opp for selvsakderne med egen selvskadende historikk, samt vært en av dem som ønsker enhver slik spørsmålssetting død. På den andre siden har du dem med stort lidelsestrykk som aldri har selvskadet og som forståelig undere seg over årsaksforklaring bak hvorfor medpasienter feks på en avdeling utagerer mye. Det ene er ikke mer forståelig eller uforståelig enn det andre. Men interessant er det, at sykdom gir så ulike sykdomsbilder.

Anonymkode: 93cf1...a7a

Dette svaret bare understreker meningen min da. Og hvor sto jeg fram som selvskader her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (12 minutter siden):

Dette svaret bare understreker meningen min da. Og hvor sto jeg fram som selvskader her?

Din mening om at det ikke er interessant at sykdom kan ha ulike symptombildet? Det er som nevnt over min mening om hvorfor det er interessant. Du har ikke står frem som selvskader i denne tråden men fortalt om deg selv og tidligere og nåværende utfordringer og symptombildet i andre tråder. Du har også vært på hogget men å mene at disse trådene er uinteressante og unødvendige. Oppfordringer er å la andre ha sine meninger uten å overkjøre med at deres mening er uriktig eller uvesentlig, man kan være enig om å være uenig og undre seg fra ulike perspektiv. Så skal vi kanskje slutte her for å ikke ødelegge tråden for andre og humøret for oss selv. 

Anonymkode: 93cf1...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Din mening om at det ikke er interessant at sykdom kan ha ulike symptombildet? Det er som nevnt over min mening om hvorfor det er interessant. Du har ikke står frem som selvskader i denne tråden men fortalt om deg selv og tidligere og nåværende utfordringer og symptombildet i andre tråder. Du har også vært på hogget men å mene at disse trådene er uinteressante og unødvendige. Oppfordringer er å la andre ha sine meninger uten å overkjøre med at deres mening er uriktig eller uvesentlig, man kan være enig om å være uenig og undre seg fra ulike perspektiv. Så skal vi kanskje slutte her for å ikke ødelegge tråden for andre og humøret for oss selv. 

Anonymkode: 93cf1...a7a

Dette stemmer ikke. Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg er eller har vært selvskader. Jeg har heller aldri "vært på hogget" med å mene noe om "disse trådene" Alt tråder som dette resulterer i er å sette mennesker opp mot hverandre og å mene noe om hvem som har det verst. Helt poengløst med mindre man er konfliktsøkende,  er mitt bestemte syn på dette. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...