Gå til innhold

Har du hull i ørene eller andre piercinger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og bruker du øredobber/piercingsmykker fast? Jeg har bare hull i ørene, men bruker sjeldent øredobber. Bare til festlige anledninger. 

Anonymkode: 3e616...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og bruker du øredobber/piercingsmykker fast? Jeg har bare hull i ørene, men bruker sjeldent øredobber. Bare til festlige anledninger. 

Anonymkode: 3e616...ee6

Nei, jeg har tatt hull i ørene flere ganger, men det viser seg alltid at jeg ikke tåler noe som helst av smykker i ørene, unntatt rent gull. Er så lei av sår, verk, smerter og at de gror igjen så fort jeg går uten øredobber i et par uker at jeg har gitt det opp. Første gang jeg tok hull var jeg 10 år og det gjorde at jeg utviklet nikkelallergi som jeg fremdeles plages med, over 40 år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hull i ørene. Men for noen år siden tålte jeg plutselig ikke å bruke noe. Det kan jo hende jeg tåler rent gull, men jeg vil ikke kjøpe dyrt bare for å teste liksom. Savner å bruke noe i ørene, har alltid gjort det siden barneskolealder. 

Endret av knas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og bruker du øredobber/piercingsmykker fast? Jeg har bare hull i ørene, men bruker sjeldent øredobber. Bare til festlige anledninger. 

Anonymkode: 3e616...ee6

Ja bruker øredråper hver dag hele året. Har også hatt piercing i navlen 

Anonymkode: d29c6...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har hull i ørene og bruker øredobber hver dag. Piercing kunne jeg ikke tenke meg. Da jeg var yngre vurderte jeg piercing i navelen, men det er helt uaktuelt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og bruker du øredobber/piercingsmykker fast? Jeg har bare hull i ørene, men bruker sjeldent øredobber. Bare til festlige anledninger. 

Anonymkode: 3e616...ee6

Nei. Jeg hadde hull i ørene for mange år siden. Og har hatt piercing i navlen. Liker ikke å gå med ting på meg. Og fikk bare allergiske reaksjoner på det. Klødde, i tillegg til at områdene må renses. Ørene klødde konstant. Og navlepiercing så ikke så fint ut under tettsittende klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hull i ørene og bruker øredobber hver dag. Tidligere hadde jeg to hull i ene øret, tror det andre har grodd igjen. Kunne ikke tenke meg å ha piercing noe annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og bruker du øredobber/piercingsmykker fast? Jeg har bare hull i ørene, men bruker sjeldent øredobber. Bare til festlige anledninger. 

Anonymkode: 3e616...ee6

Samme som deg. Men er sjeldent jeg tar det i ved festlige anledninger også. 

Har to i hvert øre, men de nyeste gror igjen slik at jeg må stikke hull i dem hele tiden. Var 12 da jeg tok dem. 6 år da jeg fikk de første hullene.

Har tatt piercing i navlen, men den vokste ut. Heldigvis får en vel si. Da grodde det igjen slik at ved graviditet så ble det ikke stygt. Er bare en prikk på navlen. Har sett noen som blir skikkelig stygge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (51 minutter siden):

Samme som deg. Men er sjeldent jeg tar det i ved festlige anledninger også. 

Har to i hvert øre, men de nyeste gror igjen slik at jeg må stikke hull i dem hele tiden. Var 12 da jeg tok dem. 6 år da jeg fikk de første hullene.

Har tatt piercing i navlen, men den vokste ut. Heldigvis får en vel si. Da grodde det igjen slik at ved graviditet så ble det ikke stygt. Er bare en prikk på navlen. Har sett noen som blir skikkelig stygge. 

Jeg tok det når jeg var 12 jeg også. I navlen tok en venninne av meg det etter en film vi så :D 

Anonymkode: d29c6...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tok det når jeg var 12 jeg også. I navlen tok en venninne av meg det etter en film vi så :D 

Anonymkode: d29c6...de2

Huff da. 

Jeg tok den i navlen på et ordentlig studio. I ørene tok jeg hos frisøren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Huff da. 

Jeg tok den i navlen på et ordentlig studio. I ørene tok jeg hos frisøren. :)

Det var ikke så vondt. Vi brukte jo bare en sy nål stakk den igjennom og Vipps hadde jeg fått hull i navlen. 

Anonymkode: d29c6...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Huff da. 

Jeg tok den i navlen på et ordentlig studio. I ørene tok jeg hos frisøren. :)

Jeg tok tredje hull i ørene selv hjemme som tenåring 🫣. Strevde litt med is og klyper, husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (2 minutter siden):

Jeg tok tredje hull i ørene selv hjemme som tenåring 🫣. Strevde litt med is og klyper, husker jeg.

Sånn vi gjorde og. Hadde fått et nei til studio så derfor fikset vi det selv i stedet😂👍

Anonymkode: d29c6...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt hull i ørene, men de har nok grodd igjen.  Tålte ingenting utenom gull, så da stoppet det seg selv. Lever godt med og ikke ha øredobber. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (3 timer siden):

Jeg tok tredje hull i ørene selv hjemme som tenåring 🫣. Strevde litt med is og klyper, husker jeg.

At dere turte!

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var ikke så vondt. Vi brukte jo bare en sy nål stakk den igjennom og Vipps hadde jeg fått hull i navlen. 

Anonymkode: d29c6...de2

Var jo kjempevondt å ta i studioet. Hørtes vondt ut å gjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...