Gå til innhold

Endelig klarte jeg å kaste melkekartongen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mens jeg skriver dette kjenner jeg meg både rørt og stolt av meg selv. Grunnen fordi jeg har sett på den samme melkekartongen i 3) uker nå. Hver dag har jeg hatt som mål om og ta med til søppelet. Utsatt det hver gang. Men i dag klarte jeg endelig og kaste den. I det den smatt nedi kom gledes trådene. Skal ikke mer til si, bare og få det gjort dere. 

Anonymkode: 12061...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husket ikke å kaste melkekartongen for jeg dro og den hadde stått der i noen uker. Nå blir det en måned til. Minst.

Jeg synes det er utfordrende å kaste bare en kartong. De skal jo brettes sammen. Men da måtte jeg hatt spart opp over lang tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Mens jeg skriver dette kjenner jeg meg både rørt og stolt av meg selv. Grunnen fordi jeg har sett på den samme melkekartongen i 3) uker nå. Hver dag har jeg hatt som mål om og ta med til søppelet. Utsatt det hver gang. Men i dag klarte jeg endelig og kaste den. I det den smatt nedi kom gledes trådene. Skal ikke mer til si, bare og få det gjort dere. 

Anonymkode: 12061...66e

Jaja, små gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knuste en kopp en gang og gikk rundt skårene i ca 3 uker jeg også. Da var jeg i en vanskelig periode og tror bare at jeg lot være fordi jeg kunne. Noe jeg hadde kontroll over.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg husket ikke å kaste melkekartongen for jeg dro og den hadde stått der i noen uker. Nå blir det en måned til. Minst.

Jeg synes det er utfordrende å kaste bare en kartong. De skal jo brettes sammen. Men da måtte jeg hatt spart opp over lang tid da.

Kjedelig når de står og står. Melkartongen kunne vært en søppelsekk også. Ikke utsette det bare få det gjort .

Anonymkode: 12061...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg knuste en kopp en gang og gikk rundt skårene i ca 3 uker jeg også. Da var jeg i en vanskelig periode og tror bare at jeg lot være fordi jeg kunne. Noe jeg hadde kontroll over.. 

wow.. var du ikke redd for infeksjon? 

Anonymkode: 12061...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady HM skrev (56 minutter siden):

Jaja, små gleder.

Ja det er de små gledene som gleder de såre hjerter. Men det dumme med det er at det kommer til og komme en ny melkartong. Nå som jeg nettopp har kastet en… livet er tøft til tider. 

Anonymkode: 12061...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

wow.. var du ikke redd for infeksjon? 

Anonymkode: 12061...66e

Nei? Får ikke infeksjon av å gå rundt noen glassbiter. De angrep meg ikke akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei? Får ikke infeksjon av å gå rundt noen glassbiter. De angrep meg ikke akkurat. 

Jo det kunne du ha fått. 

Anonymkode: 12061...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det må du nesten forklare 🙂

Kunne endt opp med og ampurtert 

Anonymkode: 12061...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (1 time siden):

Og folk lurer på hvorfor vi mistenker troll... 

hva vhanja?

Anonymkode: 12061...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja det er de små gledene som gleder de såre hjerter. Men det dumme med det er at det kommer til og komme en ny melkartong. Nå som jeg nettopp har kastet en… livet er tøft til tider. 

Anonymkode: 12061...66e

Da må du bare huske på gleden du følte da du kastet den forrige kartongen og glede deg til neste gang du kan kaste en kartong og kjenne på den samme gleden 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...