Gå til innhold

Ovale rundkjøringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er reglene samme som andre rundkjøringer? Eller kan man ikke kjøre annet enn første utkjøring?

Anonymkode: 89a6c...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er reglene samme som andre rundkjøringer? Eller kan man ikke kjøre annet enn første utkjøring?

Anonymkode: 89a6c...675

 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Eller selvsagt ikke,  men veldig rart å kjøre rundt til 3.

Anonymkode: 89a6c...675

Du tuller nå regner jeg med. Hvordan skal du ellers komme deg til tredje ukjøring om det er den veien du skal? Selvfølgelig skal rundkjøringene kjøres på samme måte uansett om de er helt runde eller har en mer oval form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

 

Du tuller nå regner jeg med. Hvordan skal du ellers komme deg til tredje ukjøring om det er den veien du skal? Selvfølgelig skal rundkjøringene kjøres på samme måte uansett om de er helt runde eller har en mer oval form.

Faktisk ikke til å begynne med, men jeg innså jo at det ikke kunne være sånn.

Men det blir jo som å ta en usving hvis man er på "rett" side av egget. 

Kanskje den er ekstra lang selv om det bare er 4 innkjøringer. Det er sikkert det som forvirrer meg. Ikke litt, men veldig Oval liksom. Minner veldig lite om rundkjøring. 

Anonymkode: 89a6c...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Faktisk ikke til å begynne med, men jeg innså jo at det ikke kunne være sånn.

Men det blir jo som å ta en usving hvis man er på "rett" side av egget. 

Kanskje den er ekstra lang selv om det bare er 4 innkjøringer. Det er sikkert det som forvirrer meg. Ikke litt, men veldig Oval liksom. Minner veldig lite om rundkjøring. 

Anonymkode: 89a6c...675

Om den er skiltet som rundkjøring så er det en rundkjøring og den skal kjøres som en rundkjøring. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...