Gå til innhold

God tidlig morgen


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Og vil ønske alle her inne en best mulig dag ❤

Jeg har brukt natten til å skrive, og å tenke. Det er ikke ideelt å snu døgnet, men hadde noen dager her med angst som dukker opp iblant. Den kommer liksom alltid ut av det blå, men når den gir seg så blir jeg så energisk og lettet og glad, så da ble det til at jeg satt her og skrev i natt og hørte på gamle sanger. Moon river blant annet, en sang fra 1961. Det er så fin. Normalt hører jeg bare på rock og forholdvis av det tyngre slaget, men i natt var stemningen en annen. Ganske fin ja!

Håper dere får noen fine opplevelser i dag. Eller noen givende tanker. Eller gjør noe som gir et hyggelig piff! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen 😊

Jeg har begynt på lavkarbokosthold (som har en ganske stimulerende effekt i begynnelsen) samtidig som jeg er midt oppi en del ting på jobb. Resultatet var tre timer søvn i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Jeg skal i Blodbanken nå før jobb.  Fint å kunne bidra med det noen dager i året. Skall på koret i kveld . Tror det blir en lang og fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!  Først tenkte jeg at jeg ikke skulle svare. Er nemlig litt sur/sint og lei meg etter en kjip telefon i går kveld, men så snudde jeg. Kanskje jeg kan prøve å bli påvirket av deres positive svar...  og  tenke på at det faktisk er sunt å reagere når noen er kjipe med en. Så jeg ønsker alle en best mulig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sovet maks 3 timer i natt som omtrent hver natt jeg skal prestere mye på jobb som er nesten hver dag. I tillegg har jeg smerter her og der og er skikkelig kvalm. Det går ikke mer snart. 
Ønsker dere andre en bedre dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (2 minutter siden):

Jeg har også sovet maks 3 timer i natt som omtrent hver natt jeg skal prestere mye på jobb som er nesten hver dag. I tillegg har jeg smerter her og der og er skikkelig kvalm. Det går ikke mer snart. 
Ønsker dere andre en bedre dag da :)

Håper dagen din blir bedre en natten og starten på dagen har vært:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. Jeg våknet 05:30 av en venninne som lommeringte. Våknet 1 1,5 t før jeg treenige. 

Anonymkode: 20536...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

God morgen!

Jeg har fått nok søvn. Klokka var litt iver 1 sist jeg så på den. Som vanlig våkner jeg litt før klokka fordi jeg har ville drømmer. Så ringer sjefen (noe som skjer hver dag heldigvis) og spør om jeg kan jobbe i kveld😅 så, blir å slappe før jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
ISW skrev (3 timer siden):

God morgen 😊

Jeg har begynt på lavkarbokosthold (som har en ganske stimulerende effekt i begynnelsen) samtidig som jeg er midt oppi en del ting på jobb. Resultatet var tre timer søvn i natt.

Stimulerende?? Jeg trodde nå kanskje det var placebo når jeg prøvde… men er det virkelig det? Kan du forklare hvorfor det er det? :)  Jeg har sluttet å gå på dietter, siden det bare fører med seg ocd/Ortoreksi for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (49 minutter siden):

Stimulerende?? Jeg trodde nå kanskje det var placebo når jeg prøvde… men er det virkelig det? Kan du forklare hvorfor det er det? :)  Jeg har sluttet å gå på dietter, siden det bare fører med seg ocd/Ortoreksi for min del..

Jeg har spist lavkarbo i 2 år til sommeren, men stimulerende er ikke et ord jeg forbinder med det. :) Det funker kjempefint for meg, men passer nok ikke for alle. Det viktigste er å finne et kosthold som passer for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg har spist lavkarbo i 2 år til sommeren, men stimulerende er ikke et ord jeg forbinder med det. :) Det funker kjempefint for meg, men passer nok ikke for alle. Det viktigste er å finne et kosthold som passer for seg.

Hvor hurtig går man ned i vekt på lavkarbo?

Anonymkode: 20536...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor hurtig går man ned i vekt på lavkarbo?

Anonymkode: 20536...780

Umulig å si. Om man er svært overvektig kan man gå ned raskt, er man normalvektig kan man bli stående stille på vekten, er man undervektig legger man på seg. Det er ikke en slankekur, men et vektregulerende kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (12 minutter siden):

Jeg har spist lavkarbo i 2 år til sommeren, men stimulerende er ikke et ord jeg forbinder med det. :) Det funker kjempefint for meg, men passer nok ikke for alle. Det viktigste er å finne et kosthold som passer for seg.

Ja er det. Nå avsporer vi kanskje, ikke meningen. Men lavkarbo skal visst holde en mett lenger. Det stemmer nok. Jeg har bare funnet ut at jeg må ha ekstremt kraftig mat, type fisk og masse proteiner for å klare å holde meg i det minste i 4 timer på jobb uten å måtte spise. Risikerer jo å spy eller besvime om jeg lar det gå for lenge.. ganske irriterende 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Umulig å si. Om man er svært overvektig kan man gå ned raskt, er man normalvektig kan man bli stående stille på vekten, er man undervektig legger man på seg. Det er ikke en slankekur, men et vektregulerende kosthold.

Da er det ikke en diett for meg.

Anonymkode: 20536...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor hurtig går man ned i vekt på lavkarbo?

Anonymkode: 20536...780

Min bror gikk på keto en stund. Fordi han ikke ville være fysisk aktiv. Du kan gå ned ganske fort. Men du kan få veldig hodepine i starten. Også er ulempen at du fort vil gå opp igjen om du begynner å spise normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (38 minutter siden):

Ja er det. Nå avsporer vi kanskje, ikke meningen. Men lavkarbo skal visst holde en mett lenger. Det stemmer nok. Jeg har bare funnet ut at jeg må ha ekstremt kraftig mat, type fisk og masse proteiner for å klare å holde meg i det minste i 4 timer på jobb uten å måtte spise. Risikerer jo å spy eller besvime om jeg lar det gå for lenge.. ganske irriterende 😛 

Jeg er mett mye lengre på lavkarbo enn på vanlig karborik mat ja. :) Fett og proteiner holder meg mett mye lengre enn karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (44 minutter siden):

Min bror gikk på keto en stund. Fordi han ikke ville være fysisk aktiv. Du kan gå ned ganske fort. Men du kan få veldig hodepine i starten. Også er ulempen at du fort vil gå opp igjen om du begynner å spise normalt.

Jeg tåler ikke fett i maten så jeg må på et diett uten fett. 

Anonymkode: 20536...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ja! Eller formiddag. :)

Jeg snudde også døgnet. Fikk ikke sove så stod opp, og da ble jeg våken til sånn 03-04. Så sovnet jeg og våknet kl 0930. Nå har jeg vært og kjøpt ei bukse og en genser til 600 kr også skal jeg til fysioterapeuten og så besøk. Men jeg er egentlig ganske trøtt jeg. Og jeg har mer lyst til å perle enn å dra på besøk. 

Får holde meg våken til i kveld så jeg får sove til normal tid. :)

Deilig at angsten din har lettet. Skjønner det føles skikkelig bra.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (8 timer siden):

God morgen!  Først tenkte jeg at jeg ikke skulle svare. Er nemlig litt sur/sint og lei meg etter en kjip telefon i går kveld, men så snudde jeg. Kanskje jeg kan prøve å bli påvirket av deres positive svar...  og  tenke på at det faktisk er sunt å reagere når noen er kjipe med en. Så jeg ønsker alle en best mulig dag.

Så bra innstilling! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Så bra innstilling! 😊

Takk!    Må bare prøve å tenke positivt nå. Kan ikke bli deprimert i den situasjonen jeg er i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...