Gå til innhold

Hvilken farge liker du på sengetøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vinter: Akkurat nå har vi på et sett som er hvitt og lysgrått, litt kjedelig, men egentlig ganske delikat og veldig mykt og deilig. Ønsker meg flanells-sett med mer rødt i, men det er vanskelig å finne uten at det koster en formue så vi har stort sett lyse sengesett bortsett fra et sett som har naturmønster med noen trær og hjort og sånt, det liker jeg godt. Laken har vi vel hvite, grå og et i grønt som matcher sengetøyet.

Sommer: om sommeren bruker vi vanlige bomulls-sett og har 3 sett tror jeg, et nydelig et i lyseblått og hvitt som jeg er veldig glad i og et i gult og hvitt som jeg også liker godt. Disse var dyre da de ble kjøpt, de er vel fra Høye begge to og her like fine etter utallige runder i vaskemaskina. Har lyseblått laken til det blå settet, hadde et gult til det gule, men jeg er ikke sikker på om det eksisterer fremdeles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...