Gå til innhold

«Jeg er et offer» fordi fordi fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savannah skrev (Akkurat nå):

Et menneske som ligger i koma etter en ulykke har ikke valg. Det finnes situasjoner som ikke gir noe valg. Så si at alle har valg er rett og slett dumt.  

Herregud så dumt- nå snakket jeg ikke  bevisstløse. Det blir som og si at et foster i magen heller ikke har et valg.! Men traumer- hvem faen har ikke traumer? Veldig mange faktisk!

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det sa jeg, så dt misforstod du ikke- men jeg sier ikke at jeg har opplevd verre ting enn andre. Jeg sier man kan velge hvordan man angriper belastningene man har. 

Anonymkode: d0096...20d

Ok. Men hvordan angrep du belastningene? Jeg syns at det er vanskelig når du er så lite konkret. Da må jeg jo analysere og det blir åpenbart feil 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ok. Men hvordan angrep du belastningene? Jeg syns at det er vanskelig når du er så lite konkret. Da må jeg jo analysere og det blir åpenbart feil 🙂

Nå går du på meg personlig og det har jeg ikke tenkt å dele her med deg eller resten av Norge som kan lese dette. Men jeg hadde et valg- jeg kunne gitt opp og blitt uføretrygdet eller jeg kunne kjempet videre - jeg valgte siste! 

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå går du på meg personlig og det har jeg ikke tenkt å dele her med deg eller resten av Norge som kan lese dette. Men jeg hadde et valg- jeg kunne gitt opp og blitt uføretrygdet eller jeg kunne kjempet videre - jeg valgte siste! 

Anonymkode: d0096...20d

Jeg tenkte ikke at du skulle dele konkret hva belastningene var. Jeg lurte bare på verktøy du brukte for å komme ut av det. For når du mener at det er universelle verktøy som faktisk alle kan bruke, så er det jo bra å dele dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud så dumt- nå snakket jeg ikke  bevisstløse. Det blir som og si at et foster i magen heller ikke har et valg.! Men traumer- hvem faen har ikke traumer? Veldig mange faktisk!

Anonymkode: d0096...20d

Nå er du uforskammet og respektløs til de grader.  Du vet ingenting om andres traumaer og bør vise mer respekt for mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå går du på meg personlig og det har jeg ikke tenkt å dele her med deg eller resten av Norge som kan lese dette. Men jeg hadde et valg- jeg kunne gitt opp og blitt uføretrygdet eller jeg kunne kjempet videre - jeg valgte siste! 

Anonymkode: d0096...20d

Og da skal alle andre kunne la være å bli uføretrygdet fordi du valgte å kjempe videre.  Du antyder at dine opplevelser er verre enn alle andres f.eks min brors.  Når du sier at andre har opplevd verre ting enn han så sikter du sikkert til deg selv og det er aldeles vanvittig med slike sammenligninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (8 minutter siden):

Nå er du uforskammet og respektløs til de grader.  Du vet ingenting om andres traumaer og bør vise mer respekt for mennesker.

Ja ok men da kan jo @Admin slette da? Ja jeg mener definitivt at det du min bror opplevde ja er mildere enn hva noen andre har vært igjennom!! Ikke at jeg er har opplevd det men det finnes absolutt verre enn dette -tro det eller ei. 

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (7 minutter siden):

Og da skal alle andre kunne la være å bli uføretrygdet fordi du valgte å kjempe videre.  Du antyder at dine opplevelser er verre enn alle andres f.eks min brors.  Når du sier at andre har opplevd verre ting enn han så sikter du sikkert til deg selv og det er aldeles vanvittig med slike sammenligninger.

Jeg har aldri antydet det nei. Jeg sier ALLE HAR ALLTID ET VALG!!! trenger du det inn med teskje? Eller forstår du det nå?

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja ok men da kan jo @Admin slette da? Ja jeg mener definitivt at det du min bror opplevde ja er mildere enn hva noen andre har vært igjennom!! Ikke at jeg er har opplevd det men det finnes absolutt verre enn dette -tro det eller ei. 

Anonymkode: d0096...20d

Det er nok nå.  Pass på ordbruken din.  Ja dette bør slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri antydet det nei. Jeg sier ALLE HAR ALLTID ET VALG!!! trenger du det inn med teskje? Eller forstår du det nå?

Anonymkode: d0096...20d

Alle har ikke alltid et valg.  Nå er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (Akkurat nå):

Det er nok nå.  Pass på ordbruken din.  Ja dette bør slettes.

Fordi jeg er uenig med deg? Jeg vet godt hva du har opplevd- også utenom denne tråden men det finnes faktisk de som har hatt det verre enn deg! 

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg er uenig med deg? Jeg vet godt hva du har opplevd- også utenom denne tråden men det finnes faktisk de som har hatt det verre enn deg! 

Anonymkode: d0096...20d

Eier du ikke skam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (Akkurat nå):

Det gjør du ikke.  Dette er så naivt at jeg mangler ord.

Naivt??????   Jaja fordi jeg sier seg i mot! 

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Naivt??????   Jaja fordi jeg sier seg i mot! 

Anonymkode: d0096...20d

Deg!*

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (3 minutter siden):

Det gjør du ikke.  Dette er så naivt at jeg mangler ord.

Tror du man må være 70 for og ha opplevd livet som nesten umulig?

Anonymkode: d0096...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tror du man må være 70 for og ha opplevd livet som nesten umulig?

Anonymkode: d0096...20d

Jeg tror jeg forstår deg. Synes du har fått litt vel mye motgang her for synspunktene dine. 

Jeg tenker at det er umulig å måle smerte, hva enn det kommer av. Vi er alle unike og har individuelle måter å takle livet på. Hvordan en takler det har med så mye å gjøre, blant annet medfødt sårbarhet og personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
ISW skrev (1 time siden):

Nå må dere ikke polarisere diskusjonen. Sannheten ligger nok et sted i mellom.

Men en historie fra mitt liv: Jeg ble oppdratt litt som dette: «Hvis noen ikke liker deg, gå i deg selv og forbedre deg. Det er ditt ansvar å få gode karakterer, utdannelse, jobb og venner.» osv.. man ser forhåpentligvis poenget.

Jeg har en kompis fra barndommen. Han ble dullet og dallet med hele tiden. Folk var dumme hvis de ikke likte han. Læreren var en idiot som ga han dårlige karakterer. Osv osv

I dag har jeg en OK jobb og han er på AAP

Jeg ble oppdratt kjempestrengt og ble uføretrygdet som ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...