Gå til innhold

«Jeg er et offer» fordi fordi fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan virke som jeg ikke har empati eller sympati for Savannah sett i denne tråden. Og for andre det forstår jeg. Men jeg har stor sympati for henne og det er ikke første gang jeg hører denne historien. Det er grusomt som sagt.til deg Kashmir jeg er ikke herdet og ikke ferdig med det jeg sitter med på noen måter. Jeg har alle grunner til å gi F til livet. Men det hjelper meg ikke. 2022 var mitt verste år. Så i mitt tilfelle er det ganske nylig. Det var det jeg ville frem til i denne tråden. Man har et valg for hvordan man lever videre med sorg tap traumer you name it. 

Anonymkode: d0096...20d

Ja det kan virke sånn, for av erfaring vet jeg at det ikke hjelper det grann med hverken sympati eller empati hvis man ikke på noen måte viser det, og heller gir uttrykk for det motsatte. Og det er jo noe med det å legge seg flat eller i det minste be om unnskyldning når en har tråkket feil -ikke fortsette å "prøve å forklare" til eget forsvar.

Jeg vet at det her virker moralistisk, men jeg får bare si at jeg har sagt og skrevet ting selv det har blitt reaksjoner på, så jeg er ikke et bedre menneske på noen måte i det store og hele. Kanskje det er derfor jeg vil få deg til å se også, og ikke bare avskrive deg som en ekkel person.

Jeg syns at det er bra at du velger å leve videre og tar valg som får deg til å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...