Gå til innhold

Noe å sove på?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (8 minutter siden):

Det går bra. Bare legg deg med en gang du tar den. Noen kan få litt rare (men ufarlige) opplevelser på den. 

Å kan de det? Rare opplevelser gjør meg redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stilnoct er en sterk sovemedisin. Verre enn imovane har jeg hørt, eller sterkere. Jeg skjønner godt du er skeptisk. Det er sånn man får ved en lang flyreise hvis du har flyskrekk. Du klarer ikke å holde deg våken.

Anonymkode: 16cf2...f9f

Uff er den så sterk,nå ble jeg enda mer skeptisk. Vil jo bare sove godt og ikke ha rare opplevelser og bli dopa,fikk 10 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Uff er den så sterk,nå ble jeg enda mer skeptisk. Vil jo bare sove godt og ikke ha rare opplevelser og bli dopa,fikk 10 mg. 

Hvis du legger deg med øynene igjen så vil det nok gå fint. Poenget er å ikke sitte oppe når den begynner å virke. Da kan du hallisunere og sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Uff er den så sterk,nå ble jeg enda mer skeptisk. Vil jo bare sove godt og ikke ha rare opplevelser og bli dopa,fikk 10 mg. 

Ja men det er en grunn for at man skal være forsiktig med sovemedisiner. Og stilnoct den er så vidt jeg vet sterkere. Men du skal jo sove skal du ikke det da? Du får nok sovet godt men som glitter sier må du legge deg bår du har tatt den. En venninne tok den i n flyreise, hub sovnet med hodet nede i vesken. Lol. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Hvis du legger deg med øynene igjen så vil det nok gå fint. Poenget er å ikke sitte oppe når den begynner å virke. Da kan du hallisunere og sånt. 

Hallusinere? Uff nei tror ikke jeg tar den jeg. Vil bare sove men tør ikke ta det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men det er en grunn for at man skal være forsiktig med sovemedisiner. Og stilnoct den er så vidt jeg vet sterkere. Men du skal jo sove skal du ikke det da? Du får nok sovet godt men som glitter sier må du legge deg bår du har tatt den. En venninne tok den i n flyreise, hub sovnet med hodet nede i vesken. Lol. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Jo jeg skal jo sove men vil jo ha kontroll og ikke bli helt dopa, det tør jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Hallusinere? Uff nei tror ikke jeg tar den jeg. Vil bare sove men tør ikke ta det. 

Det skjer ikke med alle, men som sagt bare legg deg med en gang så skjer det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jo jeg skal jo sove men vil jo ha kontroll og ikke bli helt dopa, det tør jeg ikke. 

Da kommer det an på hvor godt du er tilvant du er til sovemedisiner. Jeg hadde sovnet plent med imovane, da jeg aldri bruker sovemedisiner. Virker ikke imovane på deg tåler du det sikkert ok. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jo jeg skal jo sove men vil jo ha kontroll og ikke bli helt dopa, det tør jeg ikke. 

Har brukt Stilnoct og merket knapt at jeg tok den så ikke heng deg så mye opp i hvordan det kan være når du tar den. Legen hadde ikke skrevet ut om det var farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da kommer det an på hvor godt du er tilvant du er til sovemedisiner. Jeg hadde sovnet plent med imovane, da jeg aldri bruker sovemedisiner. Virker ikke imovane på deg tåler du det sikkert ok. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Er jo vant til vival og seroquel da, er det sterkere enn vival? Gikk på imovane før men det sluttet å virke selv på høy dose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Er jo vant til vival og seroquel da, er det sterkere enn vival? Gikk på imovane før men det sluttet å virke selv på høy dose. 

Nå bruker ikke jeg medisiner men jeg har likevel godt grunnlag for å uttale meg basert på kunnskap. Så svaret mitt vil være ja. Seroquel er et c preparat bla og stilnoct er B preparat. Vival er også B preparat men min erfaring er at Stilnoct er sterkere. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden):

Har brukt Stilnoct og merket knapt at jeg tok den så ikke heng deg så mye opp i hvordan det kan være når du tar den. Legen hadde ikke skrevet ut om det var farlig.

Ok det var betryggende men tror ikke jeg tør å ta det, jeg liker ikke å hallusinere for jeg blir så redd. Er redd for det da, men hvis det er delestrek kunne jeg jo delt den. Det vet jeg ikke. Så du merket det ikke? Men fikk du sove? Du ble ikke dopa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Stilnoct er en sterk sovemedisin. Verre enn imovane har jeg hørt, eller sterkere. Jeg skjønner godt du er skeptisk. Det er sånn man får ved en lang flyreise hvis du har flyskrekk. Du klarer ikke å holde deg våken.

Anonymkode: 16cf2...f9f

Veldig unødvendig med slike kommentarer til en som er redd for så mye. Det går temmelig sikkert helt bra, med mindre noen klarer å innbille henne noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå bruker ikke jeg medisiner men jeg har likevel godt grunnlag for å uttale meg basert på kunnskap. Så svaret mitt vil være ja. Seroquel er et c preparat bla og stilnoct er B preparat. Vival er også B preparat men min erfaring er at Stilnoct er sterkere. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Ok. Virker skummelt, angrer litt på at jeg ba om det så kommer jeg ikke til å bruke det. Det er jo en grei lege som ville hjelpe meg å sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Virker skummelt, angrer litt på at jeg ba om det så kommer jeg ikke til å bruke det. Det er jo en grei lege som ville hjelpe meg å sove. 

Det går bra bare ikke sos rundt etter å ha tatt den, men legg deg når du har tatt den. Akkurat som med Imovane. Den kan man også hallisunere av. Derfor legge seg med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Veldig unødvendig med slike kommentarer til en som er redd for så mye. Det går temmelig sikkert helt bra, med mindre noen klarer å innbille henne noe annet.

Hvis hun er redd hjelper det å vite hva det er. Hun er et voksent menneske og for de fleste hjelper det med kunnskap i en sånn situasjon. Gjort i beste mening! 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Det går bra bare ikke sos rundt etter å ha tatt den, men legg deg når du har tatt den. Akkurat som med Imovane. Den kan man også hallisunere av. Derfor legge seg med en gang. 

Har aldri hallusinert av imovane og der var jeg oppe i høy dose på slutten, jeg står jo opp hvis ikke jeg får sove. Vil ikke hallusinere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ok. Virker skummelt, angrer litt på at jeg ba om det så kommer jeg ikke til å bruke det. Det er jo en grei lege som ville hjelpe meg å sove. 

Nei det er ikke skummelt og det er ikke farlig. Legen har vurdert det er nødvendig og siden du tåler imovane går det nok helt fint med stilnoct. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Har aldri hallusinert av imovane og der var jeg oppe i høy dose på slutten, jeg står jo opp hvis ikke jeg får sove. Vil ikke hallusinere. 

Jeg har hallisunert av Imovane, og det er ikke slik at det har vart hele natten. Og jeg har forstått at jeg har hallosunert så det har ikke vært skummelt. 

Det er langt fra sikkert at du vil få en slik bivirkning på stilnoct, men i tilfelle er det greit å vite så du er klar over hva som skjer og at det ikke er farlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...