stjernestøv Skrevet 17. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du blir jo ikke dopet? Du blir trøtt på samme måte som imovane. Anonymkode: 16cf2...f9f Ok da så, da tør jeg det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 stjernestøv skrev (38 minutter siden): Ok får prøve meg på det da, det er jo sove jeg skal. Er bare redd for å få dopa følelse, liker ikke å være dopa. Du er jo vant til Imovane? Jeg merker veldig lite forskjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2023 Worriesome Plenty 2 skrev (9 minutter siden): Stilnoct gjør deg ikke tung og dopa. Virkningen minner om imovane. Samme gruppe medisin. Ok takk, det var en lettelse å lese. Imovane tåler jeg jo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2023 cilie skrev (3 minutter siden): Du er jo vant til Imovane? Jeg merker veldig lite forskjell. Ja imovane tok jeg i mange år, hvis det er likt den går det jo bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 stjernestøv skrev (31 minutter siden): Ja imovane tok jeg i mange år, hvis det er likt den går det jo bra. Det er omtrent det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2023 cathlin skrev (Akkurat nå): Det er omtrent det samme. Ok takk,da går det jo bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 17. februar 2023 Del Skrevet 17. februar 2023 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok takk,da går det jo bra. Jeg har fått sero+stillnoct+benzo (på sykehus) for å få sove, hvis det er noen trøst:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 cathlin skrev (3 timer siden): Jeg har fått sero+stillnoct+benzo (på sykehus) for å få sove, hvis det er noen trøst:-) Ja det var en trøst. Er stinoct innsovings? Våknet nå av svette,synd at det skal ødelegge. Får se om det er over når zoloft er ute av kroppen. Får se om jeg får sove igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 stjernestøv skrev (8 minutter siden): Ja det var en trøst. Er stinoct innsovings? Våknet nå av svette,synd at det skal ødelegge. Får se om det er over når zoloft er ute av kroppen. Får se om jeg får sove igjen. Ja, innsovning - som Imovane. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 cilie skrev (7 minutter siden): Ja, innsovning - som Imovane. Ok da sovner jeg vel ikke igjen da,føler meg våken nå og full i tanker. Det var jo ikke skumle medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Tok phenergan nå og håper det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg føler meg som eg elefant som ikke blir slått ut av noe 😥 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Er det bare å stå opp når man ikke får sove? Eg psykiater sa til meg det hjelper å ligge å hvile,men det er ikke akkurat hvile jeg driver med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Nei får heller håpe på søvn i morgen natt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Fikk kribling i kroppen av phenergan, tar ikke det igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Vil nå si at stilnoct er svake tabletter og ikke god på søvn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 stjernestøv skrev (5 minutter siden): Vil nå si at stilnoct er svake tabletter og ikke god på søvn. Hvor mye tok du da? Jeg tror du også må ta i betraktning at det forventningspresset og stresset ifht å skulle prøve Stilnoct spilte inn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 stjernestøv skrev (12 minutter siden): Vil nå si at stilnoct er svake tabletter og ikke god på søvn. Virket det ikke på deg? Anonymkode: 16cf2...f9f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 cilie skrev (47 minutter siden): Hvor mye tok du da? Jeg tror du også må ta i betraktning at det forventningspresset og stresset ifht å skulle prøve Stilnoct spilte inn. Tok 10 mg, de var ikke sterkere enn vival. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Virket det ikke på deg? Anonymkode: 16cf2...f9f Har vært våken siden ett så vil ikke si de virket nei. Håper på søvn i natt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.