Gå til innhold

Noe å sove på?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Har vært våken siden ett så vil ikke si de virket nei. Håper på søvn i natt 

Det er fordi kroppen din er for vant til sterke vanedannende medisiner. Du bør ikke ta mer enn 10 mg hvis det er det legen mener du skal ha. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er fordi kroppen din er for vant til sterke vanedannende medisiner. Du bør ikke ta mer enn 10 mg hvis det er det legen mener du skal ha. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Er vival så stek da? Nei tar ikke mer enn 10 mg. Tar en pause fra seroquel for at de skal virke igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Er vival så stek da? Nei tar ikke mer enn 10 mg. Tar en pause fra seroquel for at de skal virke igjen. 

Altså holdningen til de medisinene er jo ikke sterk her inne på dol men samfunnet generelt er det medisiner som regnes som sterke. Det er ikke hvem som helst som får de heller, med god grunn. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Er vival så stek da? Nei tar ikke mer enn 10 mg. Tar en pause fra seroquel for at de skal virke igjen. 

Seroquel er ikke avhengighetsskapende og et c preparat i samme kategori som antibiotika. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Seroquel er ikke avhengighetsskapende og et c preparat i samme kategori som antibiotika. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Vet det men de har sluttet å virke, da skal man ta en pause på noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Vet det men de har sluttet å virke, da skal man ta en pause på noen dager. 

Lurt. Hvis det går for deg (uavhengig av din problematikk for det vet jeg ikke) så ville i alle fall jeg blitt bekymret om stilnoct og imovane ikke fungerte på meg. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurt. Hvis det går for deg (uavhengig av din problematikk for det vet jeg ikke) så ville i alle fall jeg blitt bekymret om stilnoct og imovane ikke fungerte på meg. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Ok. Får ta det opp med fact. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok. Får ta det opp med fact. 

Nei du må følge din behandling og det de sier. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei du må følge din behandling og det de sier. 

Anonymkode: 16cf2...f9f

Jeg gjør jo det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (32 minutter siden):

Tror disse søvnproblemene har noe med zoloft å gjøre,de begynte jo da jeg gikk ned til 25 mg. 

Men nå har du jo sluttet med Zoloft? 

Anonymkode: ef1ee...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men nå har du jo sluttet med Zoloft? 

Anonymkode: ef1ee...12c

Ja, det jeg mener er at jeg sov godt når jeg gikk på 100 mg, det å slutte har gjort noe med hjernen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja, det jeg mener er at jeg sov godt når jeg gikk på 100 mg, det å slutte har gjort noe med hjernen min. 

Er diareen borte da?

Anonymkode: ef1ee...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er diareen borte da?

Anonymkode: ef1ee...12c

Nei, medisinen er ikke helt ute av kroppen enda. Men nå er det mest diare om morningen, tidligere var det hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke seroquel har sluttet å virke, det er noe seponeringssymptom av zoloft. Tar både stilnoct og seroquel i kveld. Seroquel har jo virket i mange år, helt siden 2009. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Nei tror ikke seroquel har sluttet å virke, det er noe seponeringssymptom av zoloft. Tar både stilnoct og seroquel i kveld. Seroquel har jo virket i mange år, helt siden 2009. 

@kupton tror du det er noe i dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så lurt at du logger inn på dol når du våkner på nettene. Tror du bør finne på en annen "aktivitet" når du våkner på nettene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (13 minutter siden):

Jeg tror ikke det er så lurt at du logger inn på dol når du våkner på nettene. Tror du bør finne på en annen "aktivitet" når du våkner på nettene. 

Ja det har du sikkert rett i men klarer ikke ligge våken i sengen uten å gjøre noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg sove godt i natt :) Tok både stilnoct og seroquel, var bare oppe en gang pga svette. Skiftet og la meg igjen. Håper på søvn fremover også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du fikk sove! Nattesvette er kjipe greier, jeg er er glad for at borettslaget har en stor tørketrommel så jeg kan vaske både sengetøy og dyner jevnlig. Får det av venlafaxin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...