Gå til innhold

Noe å sove på?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

adhoc skrev (37 minutter siden):

Så godt du fikk sove! Nattesvette er kjipe greier, jeg er er glad for at borettslaget har en stor tørketrommel så jeg kan vaske både sengetøy og dyner jevnlig. Får det av venlafaxin.

Ja det var godt å sove. Jeg får jo den nattesvetten av zoloft men det må nå snart være ute av kroppen nå, på onsdag kanskje. Her har vi tørketrommel og, bale med den svetten. Har jo nett byttet på sengene og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ikke over hvor svak stilnoct er, trodde jo det skulkle slå meg helt ut så jeg fikk sove. Nok en våkenatt i natt og det hjalp ikke med ekstra vival og seroquel heller. Det er nok zoloft som har fucka opp hjernen min, sykepleieren skulle ta det opp med psykiater. Sykepleieren trodde det var forbigående hvis det var zoloft, stemmer det? Jeg skulle hatt noe sterkere å sove på men hva da? Noe gammelt AP? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (1 time siden):

Hvor mye sover du i løpet av døgnet nå? 

Sov en og en halv time sist natt men håper på søvn i natt siden jeg sov så lite, sykepleieren trodde jeg fikk sove i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...