Gå til innhold

Selge bunad på grunn av reise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mye er en bunad verdt? Skal på ferie snart derav spørsmålet. 

Anonymkode: 03859...8d5

Det spørs jo helt på type, stand og kvalitet, se f.eks. Bunad til salgs | FINN Torget. Antar du bør sammenligne med de som er brukt, det ligger også nye/skreddersydde i lenken.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Wow den var verdt sykt mye. Fikk den til konfirmasjonen. Hvordan skal jeg si at jeg eventuelt ikke har den mer?

Skal du selge konfirmasjonsbunaden din for en feriereise (og ikke en gang for å spare penger til leilighet) så bør du ha baller nok til å være ærlig ovenfor foreldrene dine. Du må stå for dine valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (3 minutter siden):

Skal du selge konfirmasjonsbunaden din for en feriereise (og ikke en gang for å spare penger til leilighet) så bør du ha baller nok til å være ærlig ovenfor foreldrene dine. Du må stå for dine valg. 

Du trenger ikke være så krass. Jeg spurte om forslag til hva jeg skal si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du trenger ikke være så krass. Jeg spurte om forslag til hva jeg skal si? 

"Jeg hadde lyst på en ferie som jeg ikke hadde råd til, så jeg solgte konfirmasjonsbunaden for å få penger til turen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (9 minutter siden):

"Jeg hadde lyst på en ferie som jeg ikke hadde råd til, så jeg solgte konfirmasjonsbunaden for å få penger til turen".

Det kan jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan jeg ikke si.

Da er vi tilbake til å ha baller til å stå for egne valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Da er vi tilbake til å ha baller til å stå for egne valg.

Det gjør jeg jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporing. Uavhengig av forutinntatte oppfatninger ber jeg om at bidragene deres forholder seg til hi og dets problemstilling. 

Vh Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (19 minutter siden):

Ryddet for avsporing. Uavhengig av forutinntatte oppfatninger ber jeg om at bidragene deres forholder seg til hi og dets problemstilling. 

Vh Rhodiola, mod.

Hva mener du ned forutinntatte oppfatninger? Jeg blir stadig kalt et troll uansett hva jeg spør om her inne. Så jeg må spørre deg er det sånn at jeg må ha en alvorlig sykdom og være kronisk syk for å være her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du ned forutinntatte oppfatninger?

Det jeg mente var at man kan ha en oppfatning av at denne og denne tematikken ikke er troverdig og derfor er trolling, men det trenger likevel ikke å være tilfellet.

Vh Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (2 minutter siden):

Det jeg mente var at man kan ha en oppfatning av at denne og denne tematikken ikke er troverdig og derfor er trolling, men det trenger likevel ikke å være tilfellet.

Vh Rhodiola, mod.

Nei det er sant for det er det ikke. Mange rare spørsmål som stilles her utenom mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...