Gå til innhold

Hvorfor er det slik at man først kjenner seg bedre etter å ha selvskadet for så å få en drop der man føler seg verre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok nå. Tredje tråden du oppretter om dette temaet på en halvtime. Du får snakke med behandleren din. 

Anonymkode: 4460a...7de

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er nok nå. Tredje tråden du oppretter om dette temaet på en halvtime. Du får snakke med behandleren din. 

Anonymkode: 4460a...7de

Jeg har ingen behandler 😕

Anonymkode: fcdc7...d64

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje det kan hjelpe deg å få en behandler?

Anonymkode: d4f71...e83

Ja, det kan det nok. Håper på å få en behandler etterhvert, er bare lang ventetid. 

Jeg vet ikke hva det skyldes, men jeg får det samme de gangene jeg har selvskadet. Først en følelse av lettelse fordi det overveldende trykket jeg har mentalt flytter seg fra hodet til en fysisk smerte i armen.Det er noe godt når man slipper å kjenne på all den mentale smerten, men etterhvert så gir denne "rusen" seg og man ender opp med å føle seg dritt fordi man sprakk.

Det er lenge siden jeg har selvskadet nå, men jeg husker følelsen som om det var igpr.

Anonymkode: 44e9f...599

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg vet ikke hva det skyldes, men jeg får det samme de gangene jeg har selvskadet. Først en følelse av lettelse fordi det overveldende trykket jeg har mentalt flytter seg fra hodet til en fysisk smerte i armen.Det er noe godt når man slipper å kjenne på all den mentale smerten, men etterhvert så gir denne "rusen" seg og man ender opp med å føle seg dritt fordi man sprakk.

Det er lenge siden jeg har selvskadet nå, men jeg husker følelsen som om det var igpr.

Anonymkode: 44e9f...599

Så godt å høre at du ikke har selvskadet på lenge. Kjenner meg igjen i det du skriver. Tror ikke det er så uvanlig.

Det er fordi du føler en lettelse av å få ut trykket. Deretter føler du skam fordi det er en feil måte å gjøre det på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...