Gå til innhold

Jeg er uten energi

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet meg ut av det som virket som startfasen på en alvorlig depresjon.  Jeg jobber nå 50%, men jeg mangler energi.  Tiltakslysten er liten og jeg er sliten fremdeles.  Jeg har lyst til et eller annet som jeg ikke vet hva er.  Uro i kroppen og jeg kjeder meg.

Jeg vet at det som ville hjelpe meg er å gå på utstillinger, konserter o.l.  Jeg tar en langhelg neste helg hos min datter og da skal jeg treffe venner, gå i teater og konsert, spise ute sammen med flere osv.  Jeg satser på å bli bedre da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471339-jeg-er-uten-energi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Savannah skrev (På 19.2.2023 den 21.57):

Jeg har kommet meg ut av det som virket som startfasen på en alvorlig depresjon.  Jeg jobber nå 50%, men jeg mangler energi.  Tiltakslysten er liten og jeg er sliten fremdeles.  Jeg har lyst til et eller annet som jeg ikke vet hva er.  Uro i kroppen og jeg kjeder meg.

Jeg vet at det som ville hjelpe meg er å gå på utstillinger, konserter o.l.  Jeg tar en langhelg neste helg hos min datter og da skal jeg treffe venner, gå i teater og konsert, spise ute sammen med flere osv.  Jeg satser på å bli bedre da.

Kan det være kroppen din sin måte å reagere på etter din mors dødsfall ? Jeg har det akkurat på samme måte som deg. Jeg trodde jeg var forberedt, men jeg var ikke forberedt på at jeg skulle føle meg så tung og trøtt. Jeg har tatt en skitur nå, men jeg kjente ingen glede ved heller, slik jeg pleier. Jeg har bare lyst til å sove. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471339-jeg-er-uten-energi/#findComment-4149395
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Kan det være kroppen din sin måte å reagere på etter din mors dødsfall ? Jeg har det akkurat på samme måte som deg. Jeg trodde jeg var forberedt, men jeg var ikke forberedt på at jeg skulle føle meg så tung og trøtt. Jeg har tatt en skitur nå, men jeg kjente ingen glede ved heller, slik jeg pleier. Jeg har bare lyst til å sove. 

Det er nok en del av det, men ikke kun det.  Jeg har hatt en alvorlig, dyp depresjon og kjenner symptomene.  Jeg blir også eldre og tåler mindre enn før.  Det var også hendelser på jobben hvor jeg skulle skånes pga. min mors død, men det ble mislykket.  Det utløste noe i meg.  De har bedt om unnskyldning i ettertid, men det utløste en del tanker hos meg om min mislykkethet.  Dette er nok sammensatt, men går nok over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471339-jeg-er-uten-energi/#findComment-4149397
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...