Gå til innhold

Medikamentfri behandling ved Vegsund DPS, Ålesund

Anbefalte innlegg

landa skrev (10 timer siden):

Det er mange som ønsker det frivillig, pga bivirkninger.  Bivirkningene av medisinene er ikke så greie egentlig. 

Ja, men da ønsker de det jo frivillig. Det er ikke greit å presse noen til det. Og til og med bruke en manipulerende måte å snakke på for å presse på. 

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 time siden):

Ja, men da ønsker de det jo frivillig. Det er ikke greit å presse noen til det. Og til og med bruke en manipulerende måte å snakke på for å presse på. 

Helt enig. Ingen skal presses. Det er nok av mennesker som ønsker dette frivillig. Mange som sliter med bivirkningene av medikamentene. De må få slippe medisiner, tenker jeg.

landa skrev (6 minutter siden):

Helt enig. Ingen skal presses. Det er nok av mennesker som ønsker dette frivillig. Mange som sliter med bivirkningene av medikamentene. De må få slippe medisiner, tenker jeg.

Så sant det er forsvarlig så er jeg enig i det. Det skal jo mye til før det involveres tvang og det er jo bra. 

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...