Gå til innhold

Behandlingsoppstart om 8 dager og har ikke fått time ennå... Og når er det innafor å etterlyse tidspunkt for time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var da voldsomt. Virkelig?

Anonymkode: 5f485...c8a

Sånn tenker jeg også om alle timer i spesialisthelsetjenesten. Da avlyser man alt annet og møter opp. Tenk hvordan det skulle gå om folk ikke møtte opp til timene sine når det er så enorme ventelister?

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Sånn tenker jeg også om alle timer i spesialisthelsetjenesten. Da avlyser man alt annet og møter opp. Tenk hvordan det skulle gå om folk ikke møtte opp til timene sine når det er så enorme ventelister?

Ja, du har vel rett. Er bare ikke alltid så lett å få fri fra jobb.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, du har vel rett. Er bare ikke alltid så lett å få fri fra jobb.

Jeg hadde en jobb som det var veldig vanskelig å ta fri fra i store deler av arbeidstiden. Det var ikke sånn at arbeidsoppgavene kunne vente. Noen måtte gjøre dobbeltjobb når noen av oss var borte. Likevel var ledelsen alltid forståelsesfulle når det kom til timer i spesialisthelsetjenesten. De trumfer alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...