Gå til innhold

Vanskelig på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, jeg har ingen slik person dessverre. Spørs om jeg må tenke på å finne en ny arbeidsplass. 

Anonymkode: b8a9a...6cb

Du er heller ikke nær til din leder eller vet du hvem hms eller verneombudet er? De kan ta sånne saker anonymt for deg å gå til leder med det tror jeg. Det skal være sånne på alle arbeidsplasser. 

Anonymkode: c85df...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du er heller ikke nær til din leder eller vet du hvem hms eller verneombudet er? De kan ta sånne saker anonymt for deg å gå til leder med det tror jeg. Det skal være sånne på alle arbeidsplasser. 

Anonymkode: c85df...54a

Nei, dessverre. Jeg vet ikke om jeg tør ta det anonymt en gang. Om leder sier til de andre at der er ett problem med at ikke alle sier hei så vil jo alle skjønne at det gjelder meg, med mindre der også er andre som opplever det samme da. Men det tviler jeg egentlig på. 

Anonymkode: b8a9a...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det var så unormalt at ikke alle sier hei når du kommer inn morgenen. Det har ofte hendt at jeg ikke har sagt hei når det kommer en "felleshei" rett og slett fordi jeg var så fordypet i arbeidsoppgavene.

Det som jeg synes er et større problem er at alle sitter på mobilen i pausen. Da hadde nok jeg byttet arbeidsplass. Fellesskapet i pausen er viktig for meg på en arbeidsplass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg begynner en time senere enn alle andre, så det vet jeg ikke. 

Anonymkode: b8a9a...6cb

Jeg tror årsaken ligger her. Når du kommer på jobb, så sitter de andre muligens fordypet i sine oppgaver. Jeg kjenner meg litt i igjen. Jeg jobber i kontorlandskap og må prøve stenge andres prat og lyder ute for å klare konsentrere meg. Da er det ikke alltid jeg oppfatter med en gang om noen snakker til andre eller til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (3 timer siden):

Jeg syntes ikke det var så unormalt at ikke alle sier hei når du kommer inn morgenen. Det har ofte hendt at jeg ikke har sagt hei når det kommer en "felleshei" rett og slett fordi jeg var så fordypet i arbeidsoppgavene.

Det som jeg synes er et større problem er at alle sitter på mobilen i pausen. Da hadde nok jeg byttet arbeidsplass. Fellesskapet i pausen er viktig for meg på en arbeidsplass. 

Skjønner. Arbeidsoppgavene krever ikke sånn veldig mye fordypning, men er jo mulig å bli litt vekke i oppgaven likevel da. 

Jeg er veldig innadvendt så det at alle sitter med mobilen passer meg veldig bra, hehe. 

Anonymkode: b8a9a...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (11 minutter siden):

Jeg tror årsaken ligger her. Når du kommer på jobb, så sitter de andre muligens fordypet i sine oppgaver. Jeg kjenner meg litt i igjen. Jeg jobber i kontorlandskap og må prøve stenge andres prat og lyder ute for å klare konsentrere meg. Da er det ikke alltid jeg oppfatter med en gang om noen snakker til andre eller til meg. 

Det er ikke noe kontor og oppgavene krever ikke særlig fordypning. Kan sammenlignes med å røre i en gryte kan en si. Men det kan jo så klart være at de ikke oppfatter meg likevel da...

Anonymkode: b8a9a...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (19 minutter siden):

Jeg tror årsaken ligger her. Når du kommer på jobb, så sitter de andre muligens fordypet i sine oppgaver. Jeg kjenner meg litt i igjen. Jeg jobber i kontorlandskap og må prøve stenge andres prat og lyder ute for å klare konsentrere meg. Da er det ikke alltid jeg oppfatter med en gang om noen snakker til andre eller til meg. 

Så det du sier er at ts skal innfinne seg med å føle at hen ikke blir hilst på fordi kollegaene fordyper seg i jobben?

Anonymkode: c85df...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så det du sier er at ts skal innfinne seg med å føle at hen ikke blir hilst på fordi kollegaene fordyper seg i jobben?

Anonymkode: c85df...54a

Det er helt opp til trådstarter hva hun vil innfinne seg med. 

Jeg ville bare tenkt at de ikke hørte meg eller at de gikk i sine egne tanker. 

Trådstarter vil heller slutte i jobben. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...