Gå til innhold

La oss si en nabo går inn å snoker i din psykiatriske journal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

La os ta dette scenarioet:

Du er tilknyttet dps og går dit for poliklinisk behandling. Aldri vært innlagt

Og naboen din jobber på dps døgnavdeling som sykepleier

Naboen din ser deg i gangen da du skal på timen din å blir nysgjerrig så han søker deg opp og leser siste epikrise eller siste behandlingsnotat

Aldri i livet om resultatet av at du hadde anmeldt naboen din ville vært at han mistet jobben/mistet sin autorisasjon som sykepleier. 

Fordi de ville bare funnet en grunn til at de hadde rett uansett. Han jobber på samme sted.. Skulle bare litt etterarbeid.. Bare sjekke noe.. De kan fake at de fikk beskjed om å lese om pasienten, de kan og vil juge som bare det. Og det verste er at ingen kan gjøre noe, vi som pasienter kan ikke bevise en dritt

Anonymkode: bec5b...94b

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor dobbeltposte et identisk innlegg?

Anonymkode: 1da82...198

Fordi i den forrige tråden svarte jeg en bruker som ikke var ts tror jeg og det var ikke det tråden handlet om så da var det vel bedre jeg lagde en egen tråd? 

Anonymkode: bec5b...94b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...