Gå til innhold

Hvordan takle selvmordstanker best mulig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok

Anonymkode: 4883c...6b1

wow det var slemt av deg å bare skrive ok. Trådstarter trenger hjelp og er i en sårbar situasjon.

Til trådstarter, jeg sliter med selvmordstanker selv. Jeg er dårlig på å takle det. Jeg har ikke så gode råd, men mest sannsynlig er det flere på forumet som har gode råd. Jeg håper du får det bedre snart. Det beste du kan gjøre er å si ifra til noen profesjonelle om at du sliter med selvmordstanker. Ikke gå alene med det. La noen få hjelpe deg. Du er like verdifull som alle andre

Anonymkode: 8df90...3a8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

wow det var slemt av deg å bare skrive ok. Trådstarter trenger hjelp og er i en sårbar situasjon.

Til trådstarter, jeg sliter med selvmordstanker selv. Jeg er dårlig på å takle det. Jeg har ikke så gode råd, men mest sannsynlig er det flere på forumet som har gode råd. Jeg håper du får det bedre snart. Det beste du kan gjøre er å si ifra til noen profesjonelle om at du sliter med selvmordstanker. Ikke gå alene med det. La noen få hjelpe deg. Du er like verdifull som alle andre

Anonymkode: 8df90...3a8

Enig, jeg ser ikke poenget med å bare svare ok. Hva vil man oppnå med det liksom?

Takk for svaret ditt. Det du skriver om at jeg er like verdifull som alle andre gav meg tårer i øynene, for jeg føler det ikke slik akkurat nå. Men jeg vet jo at det innerst inne stemmer. 

Anonymkode: ec52f...259

Jeg har veldig sterke selvmordstanker selv. Har prøvd flere ganger de siste årene. Føler livet mitt bare blir værre og værre etter som tiden går. Er så ensom og ensomheten ødelegger meg helt.

Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal få de vekk de tankene. Tenker på døden hver dag. Synes livet bare er håpløst og meningsløst.

Jeg har dessverre ingen råd jeg heller. Men det er veldig slitsomt å ha sånne tanker hver dag. Klem til deg❤️

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...