Gå til innhold

Hva fyller du kveldene dine med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det vanskeligst på kveldstid og leter etter ting jeg kan fylle tiden min med. Jeg ser en god del serier, så det går mesteparten av tiden til. Det krever så lite og det synes jeg er fint, er sjeldent jeg orker faktisk gjøre noe. Også lager jeg middag, forsøker bruke litt tid på det, spiser i 19-tiden. Også forsøker jeg skrive litt dagbok hver dag. Utenom det er dagene mine veldig innholdsløse, så hadde satt pris på hva dere føler er meningsfullt å bruke ettermiddag/kvelden på 🙂

Poster denne på psykiatri, men er åpent for alle å svare 😊

Anonymkode: 746f8...01c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471635-hva-fyller-du-kveldene-dine-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Maler.  Leser. Dekorerer ting og tang. 

Og  er på nettet og ser på morsomme videoer av barn og dyr. Jeg  elsker begge deler. Så spiser jeg god mat. Og kvelden går som regel for fort som hele døgnet gjør egentlig.  

Morsomt at du sier det går for fort. For jeg synes kveldene går såååå sakte. Hehe.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Morsomt at du sier det går for fort. For jeg synes kveldene går såååå sakte. Hehe.

Du er sikkert yngre enn meg? Jeg tror det har litt med saken å gjøre. Jeg var rastløs, all over og uten ro i  mange år. Selv om jeg alltid holdt på med noe. Så tja... Jeg vet ikke helt 🙂

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har det vanskeligst på kveldstid og leter etter ting jeg kan fylle tiden min med. Jeg ser en god del serier, så det går mesteparten av tiden til. Det krever så lite og det synes jeg er fint, er sjeldent jeg orker faktisk gjøre noe. Også lager jeg middag, forsøker bruke litt tid på det, spiser i 19-tiden. Også forsøker jeg skrive litt dagbok hver dag. Utenom det er dagene mine veldig innholdsløse, så hadde satt pris på hva dere føler er meningsfullt å bruke ettermiddag/kvelden på 🙂

Poster denne på psykiatri, men er åpent for alle å svare 😊

Jeg hadde lenge samme problem som deg. Tegner skriver kalendere planlegger måneden med «to do» og ting jeg har lyst å oppleve. Jeg stupte i sengen når jeg kom og her har jeg ligget siden 16:00. Men kanskje du fikk noen tips. 

Anonymkode: 1c62b...203

- Karatetrening
- Tur med hunden (alene eller med venninner)
- Hobbyer (Brettspill, Magic the Gathering)
- Gaming
- Filmer/TV-serier
- YouTube
- Lese bøker
- Puslespill (akkurat kjøpt og skal begynne)

Synes kveldene går fort og skulle gjerne hatt flere timer i døgnet.

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (16 minutter siden):

Du er sikkert yngre enn meg? Jeg tror det har litt med saken å gjøre. Jeg var rastløs, all over og uten ro i  mange år. Selv om jeg alltid holdt på med noe. Så tja... Jeg vet ikke helt 🙂

Hvor gammel er du? Det har jeg lurt på lenge 

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 minutter siden):

- Karatetrening
- Tur med hunden (alene eller med venninner)
- Hobbyer (Brettspill, Magic the Gathering)
- Gaming
- Filmer/TV-serier
- YouTube
- Lese bøker
- Puslespill (akkurat kjøpt og skal begynne)

Synes kveldene går fort og skulle gjerne hatt flere timer i døgnet.

Hvor mange brikker har du kjøpt? 

Annonse

Når jeg var på mitt sykeste så var kveldene uendelig lange. Da var det liksom ingenting som hjalp bortsett fra de gangene jeg var sammen med andre.

Nå må jeg innrømme at jeg bruker store deler av tiden på mobilen fremdeles. Men har også hobbyer som jeg bruker tiden på som diverse papirhobbyer og hekling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...