Gå til innhold

Jobber fulltid ved bipolar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er vanlig, men eksmannen min har jobbet hundre prosent hele voksenlivet, men har hatt mange sykemeldinger. Han har hatt store utfordringer og vært uten medisiner (har heller valgt å drikke) men han har stått i jobb.

Endret av Fru2020

Annonse

AnonymBruker

Jeg gjør det men det er vanskelig syns jeg. Blir perioder med sykemeldinger fordi det er så lenge mellom hver ferie at jeg tryner inn i utbrenthet/sykdomstegn før hver hvilepause og må ha ekstra pauser i form av sykemelding. Kjipt å lyve på jobb. Skulle gjerne jobbet 70%.

Anonymkode: a6b8a...295

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør det men det er vanskelig syns jeg. Blir perioder med sykemeldinger fordi det er så lenge mellom hver ferie at jeg tryner inn i utbrenthet/sykdomstegn før hver hvilepause og må ha ekstra pauser i form av sykemelding. Kjipt å lyve på jobb. Skulle gjerne jobbet 70%.

Jeg har bipolar 1 da. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 20.48):

Hvor mange prosent av folk med bipolar 2 er i full jobb? Og delvis?

Anonymkode: 2e16f...6fe

Ikke mye tall å få her. Hva tror du selv? Hvor mange ser du for deg er i jobb med BD2 hvis du skulle gjette? 

Anonymkode: 78318...ef0

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke mye tall å få her. Hva tror du selv? Hvor mange ser du for deg er i jobb med BD2 hvis du skulle gjette? 

Hvordan skal ta kunne gjette dette? Man spør fordi man lurer. Å konkludere på egenhånd er jo helt meningsløst og det vil trolig gi helt feil svar. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan skal ta kunne gjette dette? Man spør fordi man lurer. Å konkludere på egenhånd er jo helt meningsløst og det vil trolig gi helt feil svar. 

Du kan jo prøve å google det?

AnonymBruker

Du kan jo prøve å google det?

Du som er så god på dette kan vel svare da, om du sitter på svaret? Henvis gjerne til en valid kilde som peker på en prosentvis arbeidsdeltakelse for mennesker med den spesifikke bipolare lidelsen bipolar 2. 

AnonymBruker

Du som er så god på dette kan vel svare da, om du sitter på svaret? Henvis gjerne til en valid kilde som peker på en prosentvis arbeidsdeltakelse for mennesker med den spesifikke bipolare lidelsen bipolar 2. 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

her kan du søke.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

her kan du søke.

Venter på svaret fra deg, du sol har svart ts at det bare er å søke og finne en eksakt prosentandel arbeidsdeltakelse hos mennesker med bipolar 2 lidelse 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Venter på svaret fra deg, du sol har svart ts at det bare er å søke og finne en eksakt prosentandel arbeidsdeltakelse hos mennesker med bipolar 2 lidelse 

Jeg har ikke sagt at det bare er å søke og finne den eksakte prosenten. Det finnes ingen eksakt tall. Bare sånn omtrentlig. TS spesifiserer ikke heller at h*n trenger å vite den nøyaktige prosenten. Men hvis du vil vite sånn omtrentlig hvor mange med BD2 som jobber, så kan du søke deg frem til det.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke sagt at det bare er å søke og finne den eksakte prosenten. Det finnes ingen eksakt tall. Bare sånn omtrentlig. TS spesifiserer ikke heller at h*n trenger å vite den nøyaktige prosenten. Men hvis du vil vite sånn omtrentlig hvor mange med BD2 som jobber, så kan du søke deg frem til det.

Vis svaret da! Hvis du kan søke deg frem til det. Vi får det ikke til, derfor denne tråden 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...