Gå til innhold

Opplever dere at apotekansatte ser ekstra på dere når dere henter enkelte typer medisin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan være bare en følelse og en fordom i meg selv. Det kjennes likevel som at jeg vurderes litt opp og ned og at enkelte farmasøyter gjør sine tanker når jeg henter litium eller Zyprexa. Vallergan, P-piller eller andre uskyldige ting er annerledes og jeg kjenner meg ikke vurdert. 

Anonymkode: ded95...e36

Fortsetter under...

Synes det er litt dumt at de skriver "MOT SCHIZOFRENI" på pakningen ja. Føler meg litt dømt da, men farmasøytene vet vel sikkert litt om forskjellige sykdommer så de dømmer vel lite.

Annonse

Everybody skrev (19 minutter siden):

Synes det er litt dumt at de skriver "MOT SCHIZOFRENI" på pakningen ja. Føler meg litt dømt da, men farmasøytene vet vel sikkert litt om forskjellige sykdommer så de dømmer vel lite.

Det er fordi legen sin bruker Patientsky som ikke godtar off label forskrivning. Legen kan bare bruke forhåndsdefinerte bruksområder, som schizofreni og bipolar lidelse.

AnonymBruker

Ja jeg opplevde det en gang jeg kjøpte canesten. Det var helt forferdelig så jeg sa jeg kjøpte det til en annen sånn at hun som stod i kassen ikke skulle stemple meg som soppen. 

Anonymkode: 1a018...ce4

Jeg henter hos de samme hver gang for de oppbevarer medisinen min. Det er jo litt rart at de får vite så mye om min helsetilstand, men det er nå så. De gir ut medisiner til ulike tilstander hele dagen. Jeg tror ikke de behandler meg annerledes. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...